فرمانده انتظامی خراسان شمالی:

کارکنان فراجا ادامه دهندگان راه رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم هستند

سردار مطهری‌زاده گفت: کارکنان خدوم فراجا، ادامه دهندگان راه رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم هستند. این عزیزان با خدای خود عهد بسته‌اند که تا پای جان از حریم ولایت در کار مهم پلیسی خود انجام وظیفه کنند.
کد خبر: ۶۷۱۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷ - 05June 2024

کارکنان مجموعه نیروی انتظامی، ادامه دهندگان راه رزمندگان دفاع مقدس و مدافعین حرم هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، امروز (چهارشنبه) سرتیپ دوم «سعید مطهری‌زاده» فرمانده انتظامی خراسان شمالی در جلسه مبارزه با مواد مخدر و ناهنجاری‌های اجتماعی ضمن تسلیت سی و پنجمین سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، اظهار داشت: کارکنان خدوم فراجا، ادامه دهندگان راه رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم هستند. این عزیزان با خدای خود عهد بسته‌اند که تا پای جان از حریم ولایت در کار مهم پلیسی خود انجام وظیفه کنند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی قیام ۱۵ خرداد را آغاز حرکت به سوی حاکمیت اسلام دانست و با گرامیداشت یاد شهدای این واقعه، تصریح کرد: تلاش‌های نیرو‌های مسلح به ویژه نیروی انتظامی برابر دستورات فرمانده کل قوا در جهت ایجاد امنیت پایدار در جامعه موفقیت‌آمیز بوده است. دشمنان این خاک و نظام اسلامی همیشه درصدد انجام توطئه و ایجاد فتنه هستند. هوشیاری کامل نیرو‌های خدمتگذاری نیروی انتظامی تهدیدات زیادی را خنثی کرده است.

وی با اشاره به اقدامات مؤثر و بازدارنده در حوزه مبارزه با مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی منتج از آن، گفت: اقدامات امروز ما در حوزه مبارزه با مواد مخدر نتیجه زحمات تمامی دستگاه‌ها است. در طی سال گذشته مقدار کشفیات مواد مخدر در سطح استان خراسان شمالی بیش از یک تن بوده است که مرتباً با عوامل دخیل در این امر برخورد قاطع به عمل آمده است. تا کنون بیش از ۷ طرح آرامش و امنیت در سطح استان اجرا و نزدیک به ۲۶۰ کیلو مواد مخدر کشف و ۳۰ دستگاه خودرو حامل مواد مخدر را توقیف که در نتیجه آن سه باند مواد مخدر متلاشی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها