مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

شهدای والامقام ستارگان درخشان آسمان کشور هستند

سردار «خوشبخت» گفت: شهدای والامقام ستارگان درخشان آسمان کشور هستند که با فداکاری و نثار جان پاک خود استقلال و آزادی را برای نظام و انقلاب به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۶۷۱۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸ - 05June 2024

شهدای والامقام ستارگان درخشان آسمان کشور هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «بهروز خوشبخت» مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس استان امروز به همراه فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنقروکلیایی ضمن دیدار با 3 خانواده شهید از روستای گردگانه علیا شهرستان سنقروکلیایی از مقام شامخ این شهیدان بزرگوار تجلیل کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه در این دیدار اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت است.

وی دیدار با خانواده شهدا و دلجویی از آن ها را جزو اصلی ترین وظایف مسئولان کشور دانست و گفت: همه مسئولان در برابر خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مسئول بوده و باید تلاش کنند تا در کنار دیگر شهروندان، مشکلات آن ها نیز در اسرع وقت مرتفع شود.

این مسئول گفت: مجموعه انتظامی خود را خادم خانواده معظم شهدا و ایثارگران می داند و با همه توان برای رفع و کاهش مشکلات این عزیزان تلاش خواهد کرد. بدون شک تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در کشور ما جاری است دشمنان هرگز نمی توانند خدشه‌ای به آرمان‌های اصیل انقلاب وارد کنند.

سردار خوشبخت افزود: شهدای والامقام ستارگان درخشان آسمان کشور هستند که با فداکاری و نثار جان پاک خود استقلال و آزادی را برای نظام و انقلاب به ارمغان آوردند. امروز جمهوری اسلامی به برکت خون مطهر همین شهدا و به خاطر رشادت و از خودگذشتگی آن ها در رفیع‌ترین قله‌های جهان قرار دارد و همه دنیا به چشم یک قدرت بزرگ جهانی به کشورمان نگاه می‌کنند. در این میان اجر و پاداش خانواده‌های معظم شهدا نیز کمتر از شهید عزیزشان نیست و بدون تردید در نزد خداوند متعال جایگاه رفیع و بلند مرتبه ای دارند و می توانند بهترین الگو برای همه ما باشند.

وی بیان داشت: امیدواریم شهدا برای ما دعا کنند و در قیامت شفیع ما باشند چرا که ما اعتقاد داریم شهدا زنده‌اند و صدای ما را می‌شوند و شاهد وضعیت ما در دنیا هستند. همچنین خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار