فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خبر داد؛

باند قاچاق مواد مخدر شیشه در محور ارومیه منهدم شد

سردار «جهانبخش» گفت: باند بزرگ قاچاق مواد مخدر با کشف ۲۸۰ کیلوگرم شیشه در محور ارومیه - مهاباد منهدم شد.
کد خبر: ۶۷۱۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲ - 05June 2024

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در محور ارومیه

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سردار «رحیم جهانبخش» فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران از انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر و کشف ۲۸۰ کیلوگرم شیشه در محور ارومیه - مهاباد با تلاش ماموران گمنام پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، خبر داد.

وی در تشریح این خبر اظهار داشت: پیرو خبر واصله در خصوص حمل و جابه جایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر (شیشه) توسط باند حرفه‌ای، موضوع در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی ماموران گمنام پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت. 

سردار جهانبخش افزود: ضمن هماهنگی‌های قضائی مأموران به محل‌های مورد نظر در محور‌های مواصلاتی اعزام و با کنترل نامحسوس تردد خودرو‌های عبوری سرانجام تریلی مورد نظر را در محور «ارومیه_ مهاباد» شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه گفت: طی بازرسی صورت گرفته از تریلی توقیف شده، مقدار ۲۸۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که از مرز‌های شرقی وارد شده بود کشف و در این خصوص ۴ نفر دستگیر و ۲ دستگاه خودرو تریلی و پژو پارس توقیف و برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند. 

سردار جهانبخش در پایان با تاکید بر تداوم طرح‌های مقابله‌ای پلیس با قاچاقچیان مواد فروشان و معتادان متجاهر؛ از همراهی مردم فهیم استان که طی تماس با سامانه ۱۱۰ و ۱۹۷ در خصوص شناسایی مخلان نظم و امنیت پلیس را یاری می‌دهند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار