معرفی کتاب؛

«یکی از هزاران»

کتاب «یکی از هزاران» روایت گر خاطرات همسر شهید «علی سینا عادلیان پور» است که با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد به چاپ رسیده است.
کد خبر: ۶۷۱۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷ - 05June 2024
«یکی از هزاران»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بوویراحمد، کتاب «یکی از هزاران» روایتگر خاطرات همسر شهید «علی سینا عادلیان پور» است که در سال ۱۴۰۲ به نویسندگی «مهناز جلالی» به چاپ رسیده است. 
 
این کتاب در شمارگان ۱۰۰ جلد و با ۸۴ صفحه توسط انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به بازار نشر عرضه شده است.
 
برشی از کتاب «یکی از هزاران»:
 
مشغول انجام کار‌های خانه بودم که صدای سلامش را از پشت سرم شنیدم. خوشحال شدم از اینکه بالاخره خدمتش تمام شده و برگشته است.
 
نزدیک که شد لبخندی زد و حالم را پرسید. بچه‌ها را صدا زد و صورتشان را بوسید. گفتم تا شما بروی داخل و لباست راعوض کنی، چای را آماده می‌کنم. گفت: وقت خوردن چای ندارم، باید بروم. گفتم: کجا؟ گفت: آمدم شما را ببینم و خداحافظی کنم؛ باید به منطقه عملیاتی برویم. گفتم مگه خدمتت تمام نشده؟ گفت: نشده، باید خودمان را به عملیات برسانیم.
 
با شنیدن این حرف، ذهنم خالی شد. کل وجودم را ترس و دلهره گرفت. شوقی که از دیدنش، وجودم را گرفته بود به بغضی بزرگ تبدیل شد.
 
کلمه عملیات، مثل ناقوسی وحشتناک در ذهنم تکرار می‌شد. می‌دانستم در هر عملیات، تعداد زیادی از جوانانمان، پرپر می‌شوند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار