مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

مشارکت حداکثری در انتخابات آینده نوعی تشکر از تلاش‌های شهید رئیسی است

سردار مرادحاجتی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو نوعی تقدیر از تلاش‌های آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور شهید است.
کد خبر: ۶۷۱۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹ - 05June 2024

مشارکت حداکثری در انتخابات آینده نوعی تشکر از تلاش‌های رئیس جمهور شهید استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جمع عشایر منطقه بازفت از توابع شهرستان اندیکا به اهمیت انتخابات پیش رو پرداخت و اظهار داشت: مشارکت حداکثری در انتخابات آینده نوعی تقدیر از تلاش‌های رئیس جمهور شهید است.

وی افزود: با این که جامعه عشایر از بیشترین مشقت‌ها در زندگی برخوردارند و امکانات مناسبی هم ندارند اما به دلیل غیرت و تعصبی که به میهن و نظام شان دارند، همیشه پای صندوق ها رفته و بالاترین درصد حضور را در عرصه‌های مختلف داشته‌اند.

سردار مرادحاجتی گفت: مناطق محروم بختیاری نشین خوزستان از جمله مردم اندیکا، احمدفداله و دیگر نقاط عشایری هرگز پیگیری‌ها، دلسوزی‌ها و حضور جهادی و خالصانه آیت‌الله رئیسی را فراموش نمی‌کنند و قدردان این همه تلاش هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در بیانی ساده اما پرمغز به توصیف قوم لر پرداختند و فرمودند: «نبرد لرها بیش از آن که شنیدنی باشد، دیدنی است» و ما همه شاهد نبرد جانانه شما در دوران دفاع مقدس بودیم.

وی یادآور شد: هر برگ رای که به صندوق می‌اندازید یک سیلی به گوش دشمنان نظام و انقلاب به خصوص آمریکا و اسرائیل است و این در حالی است که ملت ما با حضور بی نظیرشان در تشییع و تدفین رئیس جمهور شهید و همراهانش نشان دادند که همچنان پای آرمان‌های انقلاب هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار