نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

با انتخاب اصلح، میراث‌دار امام راحل باشیم

حجت الاسلام نوری گفت: انقلاب اسلامی میراث امام راحل است و باید با انتخاب اصلح در انتخابات پیش‌رو میراث‌دار امام راحل باشیم.
کد خبر: ۶۷۱۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵ - 05June 2024

با انتخاب اصلح، میراث‌دار امام راحل باشیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی امروز (چهارشنبه) در مراسم یادبود امام (ره) و شهدای خدمت که به میزبانی اهالی مسجد روستای قارلق بجنورد و فعالان کانون فرهنگی هنری این روستا برگزار شد، ضمن پرداختن به شخصیت امام خمینی (ره)، اظهار داشت: باید تلاش کنیم از میان افراد معرفی شده به عنوان نامزد ریاست جمهوری، فردی انتخاب شود که همچون شهید آیت الله رییسی، خدمتگزار و آگاه به رنج مردم باشد و دغدغه خدمت به ملت را داشته باشد.

وی با اشاره به سفر رییس جمهور شهید به روستای قارلق در سفر استانی، گفت: انقلاب اسلامی میراث امام راحل است با انتخاب اصلح میراث‌دار امام راحل باشیم. اینکه بگوییم امام که بود، مهم است، اما اینکه بگوییم امام چه کرد و ما چه وظیفه‌ای داریم، مهم‌تر است. شهید رییسی در سفر هیئت دولت به استان خراسان شمالی در روستای قارلق بجنورد حضور یافت و مسایل و مشکلات این روستا را با دیدار چهره به چهره و عمومی با ساکنین این روستا مورد بررسی قرار داد. مصوبات سفر رییس جمهور شهید، در این روستا از جمله نوسازی مدرسه و بنای مسجد مورد پیگیری و نسبت به ساخت پل اتصال مزارع به روستا دستور داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار