مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

حضور مردم در انتخابات از مولفه‌های قدرت نظام اسلامی است

حجت الاسلام «جعفرزاده» گفت: حضور پرشور در انتخابات و مشارکت در سرنوشت کشور از مولفه‌های قدرت نظام اسلامی است.
کد خبر: ۶۷۱۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲ - 05June 2024

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، حجت الاسلام «قاسم جعفرزاده» مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل در جمع مردم گرمی در مسجد امام حسین (ع) این شهرستان خداباوری و خدامحوری را شاخصه امام خمینی دانست و اظهارداشت: امام خداباور و خدا محور بود و همین ویژگی موجب شد آن مرد الهی و مجاهد نستوه وام دار کسی نباشد.

وی عزت حقیقی را از ناحیه خدا دانست و خاطرنشان کرد: اگر کسی به قدرت لایزال الهی متصل شود، عزیز و محبوب دل‌ها می‌شود و در مراسم تشییع شهدای خدمت، سیل جمعیت را مشاهده کردیم که نشان دهنده خداباوری و خدامحوری آیت الله رئیسی و همراهان ایشان بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به اهمیت انتخابات پیش‌روی ریاست جمهوری تصریح کرد: حضور مردم در صحنه از مؤلفه‌های قدرت نظام است و تکیه تمامی اقدامات و تصمیمات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بر مردم است و در تمامی اتفاقات و حوادث پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه ۸ سال دفاع مقدس با مدیریت مردم تمامی مسائل حل شده است.

حجت الاسلام جعفرزاده گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب فرد اصلح یکی دیگر از جلوه‌های مردمی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی است و امیدواریم مردم ولایتمدار ایران اسلامی با حضور حماسی و قدرتمند خود در صحنه انتخابات پیش رو موفقیت کنونی نظام را تضمین و دشمنان و بدخواهان نظام را بیش از پیش مأیوس کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها