پیام فرمانده لشکر ۱۶ زرهی به مناسبت قیام ۱۵ خرداد؛

حضرت امام (ره) ایران را از پرتگاه ترسیم شده توسط بیگانگان نجات داد

امیر «محمدشفیعی» به مناسبت سالروز قیام ۱۵ خرداد پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۷۱۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹ - 05June 2024

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، امیر سرتیپ دوم «حسین محمدشفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان به مناسبت سالروز قیام ۱۵ خرداد پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

«إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ»

۱۵ خردادماه ۱۳۴۲ تظاهرات ملت غیور ایران علیه طاغوت و استثمارگران خارجی و حمایت از امام روح الله نشان داد که مردم ایران عزیز به دنبال طرحی نو در سیاست داخلی و خارجی و اجتماع انسانی خویش هستند.

براستی این اتفاق و حماسه تاریخی نقطه عطفی بود در تاریخ مبارزات مردم ایران در جهت تحقق و پیاده سازی دین مبین اسلام در جامعه ایران که در نهایت به انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی ختم شد.

حضرت امام (ره) با مخالفت خویش با لایحهٔ انجمن‌های ایالتی و ولایتی و انقلاب سفید نشان داد که تکلیف الهی و دینی و همچنین آگاهی از شرایط جامعه می‌تواند ایران را از پرتگاه ترسیم شده توسط بیگانگان نجات دهد همان مهمی که امروز با قدرت تمام توسط امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) عزیز دنبال می‌شود.

اینجانب فرا رسیدن سالروز این نقطه عطف مبارزات مردم ایران را که در نهایت منجر به سقوط رژیم شاهنشاهی شد را گرامی داشته و برای شهدای این قیام خونین علو درجات و همنشینی با ابرار الهی را از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار