رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا تشریح کرد؛

شرایط معافیت مشمولان سربازی به واسطه کفالت پدر

سردار «مهری» با تشریح شرایط معافیت مشمولان سربازی به واسطه کفالت پدر، گفت: معافیت به مشمولان غایب، تعلق نمی‌گیرد.
کد خبر: ۶۷۱۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷ - 05June 2024

معافیت مشمول غیرغایب به واسطه کفالت پدربه گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، «سردار تقی مهری» رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا اظهار داشت: فقط فرزند سالم غیرغایب بالای ۱۸ سال خانواده می‌تواند از معافیت کفالت پدر بالای ۷۵ سال یا پدر بیمار نیازمند مراقبت بهره‌مند شود.

سردار مهری با تأکید بر اینکه معافیت به مشمولانی که غیبت سربازی دارند، تعلق نمی‌گیرد، افزود: وجود برادر زیر ۱۸ سال سالم مانعی برای بهره‌مندی مشمول از معافیت سربازی به واسطه کفالت پدر نیست.

وی ادامه داد: در مواردی که پدر مشمول کمتر از ۷۵ سال سن دارد، ولی بیمار و نیازمند مراقبت است، پس از بررسی نیازمند به مراقبت بودن پدر مشمول در شورای پزشکی و تأیید نهایی، درخواست کفالت مشمول در هیأت رسیدگی وظیفه عمومی بررسی و در صورت تأیید نهایی رأی معافیت سربازی برای مشمول صادر می‌شود.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام‌رسان‌های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار در این حوزه مطلع شوند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها