استاندار همدان:

شخصیت بانو «دباغ» به عنوان الگوی سوم زن مسلمان معرفی شود

«قاسمی‌‌فرزاد» با بیان اینکه شخصیت والا و در تراز انقلاب‌اسلامی بانوی مبارز «دباغ» به بانوان و آحاد جامعه معرفی شود، گفت: ضروری است تا شخصیت والایی مانند خواهر دباغ به نحو احسن به عنوان الگوی سوم زن مسلمان معرفی شود.
کد خبر: ۶۷۱۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴ - 05June 2024

شخصیت بانو «دباغ» به عنوان الگوی سوم زن مسلمان معرفی شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان امروز (چهارشنبه) در ستاد بزرگداشت بانوی مبارز و انقلابی مرضیه حدیدچی (خواهر دباغ)، اظهار داشت: شخصیت والا و در تراز انقلاب‌اسلامی بانوی مبارز «خواهر دباغ» به بانوان و آحاد جامعه معرفی شود. همگان باید آگاهی دقیقی از رفتار شکنجه‌گران در زندان‌های طاغوت پیدا کنند تا بدانند خواهر دباغ در چه شرایطی از مبارزه علیه ظلم دست نکشید.

وی با بیان اینکه خانم دباغ از دوران جوانی در مسیر انقلاب‌ و امام عظیم‌الشأن (ره) بود و در همین مسیر رحلت کرد، افزود: بازخوانی تاریخ جهت آگاهی از هزینه‌هایی که برای به ثمر رسیدن انقلاب‌اسلامی پرداخت شد، ضروری است تا شخصیت والایی مانند خواهر دباغ به نحو احسن به عنوان الگوی سوم زن مسلمان معرفی شود.

استاندار همدان تصریح کرد: کمیته فرهنگی باید با تهیه‌ و تدوین فیلم و پویانمایی از زندگی پرتجربه خانم دباغ که نقش‌های خود را به عنوان مادر، همسر، فعال اجتماعی و سیاسی به بهترین شکل ایفا کرد، ایشان را به عنوان یک الگوی صحیح به جامعه معرفی کند.

وی با تاکید براینکه معرفی شخصیت و بخشی از زندگی‌نامه خانم دباغ در مقاطع مختلف دوران تحصیلی تدریس شود، گفت: گزاری همایش‌ها و برنامه‌های مناسبتی باید با رویکرد مردمی انجام شده و مردم شریف در بطن این مراسمات حضور داشته باشند.

قاسمی‌فرزاد در پایان متذکر شد: نامگذاری پارک‌ها، کوچه‌ها و خیابان‌ها در مانایی نام و شخصیت والای خانم دباغ تاثیرگذار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار