رجزخوانی از سر درماندگی بنیامین نتانیاهو علیه لبنان

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی که در برابر حملات حزب‌الله دچار استیصال شده است، لبنان را به حمله گسترده تهدید کرد.
کد خبر: ۶۷۱۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰ - 05June 2024

رجزخوانی از سر درماندگی بنیامین نتانیاهو علیه لبنانبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از آناتولی، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی است که نظامیان رژیم صهیونیستی آماده «اقدامی به شدت قدرتمند» در شمال لبنان هستند.

نتانیاهو در جریان سفر به «کریات شمونا» در شمال اراضی اشغالی که این روز‌ها هدف حملات گسترده حزب‌الله لبنان بوده است، این ادعا را مطرح کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ویدئویی در «ایکس» مدعی شد: برای اقدامی به شدت قدرتمند در شمال علیه لبنان آماده‌ایم.

نتانیاهو در این سفر همچنین با نیرو‌های لشکر ۷۶۹ ارتش رژیم صهیونیستی دیدار کرد و در جریان وضعیت عملیاتی در نواحی مرزی لبنان و اسرائیل قرار گرفت.

این در حالی است که رادیو ارتش اسرائیل مدعی شد که کابینه رژیم صهیونیستی فراخوان ۵۰ هزار نیروی ذخیره را در آستانه تشدید احتمالی تنش در جبهه لبنان، تایید کرده است.

هرتزی هالوی، رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی دیروز مدعی شد که تل‌آویو در آستانه تصمیم‌گیری درباره حملات روزانه حزب‌الله در شمال اراضی اشغالی است.

تنش‌های مرزی میان اسرائیل و حزب‌الله در بحبوحه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه تشدید شده است. در پی حملات بی‌وقفه صهیونیست‌ها به این باریکه تاکنون بیش از ۳۶ هزار و ۵۰۰ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها