معاون ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان البرز خبر داد؛

برگزاری دوره‌های آموزشی داستان‌نویسی و خاطره‌نویسی دفاع مقدس در البرز

«امازادگان» گفت: معاونت ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان البرز با مشارکت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی (رایگان) داستان‌نویسی پیشرفته، سواد رسانه و دوره خاطره‌نویسی پیشرفته دفاع مقدس به صورت وبینار (مجازی) کرده است.
کد خبر: ۶۷۱۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱ - 05June 2024

برگزاری دوره‌های آموزشی داستان‌نویسی و خاطره‌نویسی دفاع مقدس در البرز «فرشید امامزادگان» معاون ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در البرز از برگزاری دوره‌های آموزشی داستان‌نویسی و خاطره‌نویسی دفاع مقدس در این استان خبر داد.

امامزادگان اظهار داشت: این دوره‌ها با هدف ارتقای سطح دانش و مهارت علاقه‌مندان به داستان‌نویسی و خاطره‌نویسی دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

وی افزود: دوره‌های مذکور به صورت وبینار (مجازی) و با تدریس استاد ابوالفضل درخشنده، از پیشکسوتان و اساتید برجسته این حوزه برگزار خواهد شد.

معاون ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان البرز افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌ها می‌توانند جهت اعلام حضور و هماهنگی با شماره ۰۹۰۲۵۱۴۷۶۴۲ در پیام‌رسان ایتا در ارتباط باشند.  

امامزادگان خاطرنشان کرد: ثبت نام در این دوره‌ها تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت و به شرکت‌کنندگان در پایان دوره گواهی‌نامه معتبر اعطا می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند با شماره ۰۹۰۲۵۱۴۷۶۴۲ در پیام‌رسان ایتا تماس حاصل کنند.

این دوره‌ها از ۲۲ خرداد تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ هر سه‌شنبه‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار