جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

انتخابات شاخصی حیاتی برای سنجش اقتدار کشور است

امیر سرتیپ الهامی گفت: انتخابات شاخصی حیاتی برای سنجش اقتدار کشورمان از سوی بیگانگان است و یقیناً عدم مشارکت موجب اعمال تحریم و شیطنت‌های متعدد توسط بیگانگان می‌شود.
کد خبر: ۶۷۱۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴ - 05June 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا الهامی» جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان ستاد این نیرو اظهار داشت: بستر، ظرفیت و توانمندی‌های خوبی در نسل جوان و انقلابی کشورمان وجود دارد که بسیار امیدبخش است و موجبات حرکت رو به جلو را در تمامی عرصه‌ها به ارمغان آورده است.

امیر سرتیپ الهامی با بیان اینکه داشتن روحیه جهادی و سلحشوری شاکله اصلی نظامی‌گری است، افزود: این مؤلفه‌ها می‌تواند هر تهدیدی را تبدیل به فرصتی ارزنده کند؛ بنابراین فراموش نکنیم که تنها راه ارتقاء این عنصر ارزشمند وفاداری به قوانین و وظیفه‌شناسی و مسئولیت‌پذیری است.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو در حوزه بین‌الملل، عنوان کرد: انتخابات شاخصی حیاتی برای سنجش اقتدار کشورمان از سوی بیگانگان است و یقیناً عدم مشارکت موجب اعمال تحریم و شیطنت‌های متعدد توسط بیگانگان می‌شود.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین برای مشارکت حداکثری جامعه امری بسیار حائز اهمیت است، گفت: افزایش انگیزه، برانگیختگی مخاطبان به حضور در انتخابات، ایمان به مؤثر بودن مشارکت در انتخابات از جمله مواردی است که باید در بحث مشارکت و حضور حداکثری در انتخاب به آن توجه داشت.

امیر الهامی همچنین رشادت‎ها، ایستادگی‎ها و شهادت‌ها را عامل بیمه شدن کشور در برابر تهدیدات خواند و خاطرنشان کرد: حضور ارتش در صحنه‌های مختلف دفاع از کشور و خدمت به مردم موجب ماندگاری نام حماسه‌آفرینان ارتش در قلب ملت شده است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار