نقاش برزیلی ۲۰ اثر خود را به موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اهدا کرد

نقاش و هنرمند برزیلی ضمن بازدید از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تعداد ۲۰ اثر از نقاشی‌های خود با موضوع «هنر و انقلاب» را به این موزه اهدا کرد.
کد خبر: ۶۷۱۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸ - 05June 2024

هنرمند برزیلی ۲۰ اثر نقاشی خود را به موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اهدا کردبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «ژوان ابیدو گالوائو» نقاش و هنرمند برزیلی صبح امروز (چهارشنبه) ‏ با حضور در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ضمن بازدید از تالار‌های هفت‌گانه موزه، با سردار «نادر ادیبی» مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار ادیبی در این دیدار ضمن عرض خیرمقدم به این هنرمند برزیلی، اظهار داشت: ملت ایران تحت حمایت و رهبری بنیان‌گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) از زیر سایه طولانی‌مدت طاغوت و سلطه بیرون آمد و با رهبری ایشان عزت و استقلال خود را به دست آورد.

مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افزود: ملت ما قریب به ۲۲۰ هزار شهید در طول دوران دفاع مقدس در جهت استقلال و عزت کشورشان تقدیم این انقلاب کرده‌اند و امروز پیشرفت و اعتلا در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، همگی مرهون ایستادگی مردم و برکت خون پاک شهداست.

وی ادامه داد: ملت ما نه سلطه‌پذیر است و نه سلطه‌گر و همین موضوع، موجب جذب قلوب و دل‌های آزادگان از سراسر نقاط عالم به این انقلاب و این مردم شده است.

سردار ادیبی گسترش فرهنگ مقاومت و استکبارستیزی در سراسر عالم را از دیگر ویژگی‌های انقلاب اسلامی ملت ایران برشمرد و افزود: سرّ اتفاقاتی که در حوزه مقاومت در دنیا در حال رخ دادن است، پذیرش افکار متعالی انقلاب اسلامی ایران است.

‏«ژوان ابیدو گالوائو» نیز در این دیدار اظهار داشت: افتخار بسیار بزرگی برای من است که به کشور شما و همچنین موزه با عظمت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آمده‌ام.

وی با اشاره به علاقه خود به حوزه مقاومت و استکبارستیزی در دنیا، گفت: من از مواضع ضداستکباری و حمایت همه‌جانبه ملت و دولت ایران از مردم آزاده و عاشق مقاومت در دنیا بسیار متشکرم.

این هنرمند برزیلی افزود: من از طریق صفحه شخصی خودم در فضای مجازی، با موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آشنا شدم و یکی از اهدافم از سفر به ایران بازدید از این مجموعه بود.

وی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را نمایانگر گذشته‌ ملت ایران دانست و افزود: مردمی که گذشته خودشان را ندانند؛ چیزی برای به‌دست آوردن در آینده نخواهند داشت و شما در این مجموعه عظیم به خوبی مجاهدت‌ها و افتخارات ملت خودتان را به زیبایی در مقابل دید عموم قرار داده‌اید.

در پایان این بازدید، گالوائو تعداد ۲۰ اثر از نقاشی‌های خود با موضوع «هنر و انقلاب» که مختص موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس طراحی کرده است را به مدیر عامل موزه اهدا کرد.

این هنرمند برزیلی به‌دلیل فعالیت‌های ضدامپریالیستی و ضدصهیونیستی، از هرگونه فعالیت در کشورش ممنوع شده است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها