مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد:

اجلاسیه شهدای غریب در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام «خرم روز» گفت: در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای غریب، اجلاسیه شهدای غریب استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۱۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵ - 05June 2024
اجلاسیه شهدای غریب در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام والمسلمین «قدرت‌الله خرم روز» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» و همراهان، اظهار داشت: اخلاص، بی ریا، پاکی، صداقت و دلسوزی از ویژگی‌های بارز رئیس جمهور فقید بود.
 
حجت‌الاسلام خرم روز افزود: ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت باید دغدغه همه مسئولان باشد، چرا که جامعه امروز نیازمند فرهنگ از خودگذشتگی، جهاد، خدمت و ایثار است و باید همه این فرهنگ‌ها به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از سال گذشته تاکنون سرکشی و ارتباط با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تحت عنوان «طرح سپاس» در سطح استان توسط ادارات و سازمان‌ها اجرا می‌شود.
 
وی ابراز داشت: در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای غریب، اجلاسیه ۲٠شهید غریب استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
 
حجت‌الاسلام خرم روز عنوان کرد: شهدای غریب کسانی هستند که در دوران اسارت بر اثر شکنجه در زندان‌های رژیم بعثی و یا در حین نقل و انتقال به شهادت رسیده اند و اجلاسیه شهدای غریب استان در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: اجلاسیه شهدای غریب استان کهگیلویه و بویراحمد در ۲۷ خرداد ماه سال جاری مصادف با شهادت مسلم بن عقیل (ع) برگزار خواهد شد و از دبیران ستاد برگزاری اجلاسیه‌های شهدای غریب در سایر استان‌ها نیز در این اجلاسیه دعوت می‌شود.
 
حجت‌الاسلام خرم روز ادامه داد: نیاز است همه ادارات استان و شهرستان‌ها نسبت به فضاسازی محیطی جهت برجسته کردن شهدای غریب در بین مردم به خصوص نسل جوان اهتمام جدی داشته باشند.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد از تهیه بسته‌های فرهنگی و تجلیل از خانواده‌های آزادگانی که فوت شده اند در اجلاسیه شهدای غریب استان خبر داد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار