ده‌ها شهید و زخمی در حمله جدید ارتش رژیم صهیونیستی به غزه

ارتش رژیم صهیونیستی در جنایتی جدید با هدف قراردادن خانه‌ای در نوار غزه ده‌ها فلسطینی را شهید و زخمی کرد.
کد خبر: ۶۷۱۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴ - 05June 2024

ده‌ها شهید و زخمی در حمله جدید ارتش رژیم صهیونیستی به غزهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی جنایت جدیدی را علیه فلسطینیان ساکن نوار غزه مرتکب شده است.

خبرنگار المیادین گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی با حمله به یکی از خانه‌ها در اردوگاه «المغازی» واقع در مرکز نوار غزه، ده‌ها فلسطینی را به شهادت رسانده یا زخمی کرده است.

منابع رسانه‌ای گزارش دادند که در نتیجه این حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی، شمار زیادی از زخمی‌ها به بیمارستان «شهداء الاقصی» نوار غزه منتقل شده‌اند.

همچنین در پی حمله ارتش رژیم صهیونیستی به گروهی از شهروندان فلسطینی در محله «الرمال» واقع در شهر غزه چهار نفر به شهادت رسیدند.

خانه‌ای دیگر نیز در اردوگاه «المغازی» از سوی ارتش رژیم صهیونیستی بمباران شد که در پی این جنایت نیز چندین فلسطینی زخمی شدند.

علاوه بر این، ارتش رژیم صهیونیستی با حمله به محله «الزیتون» واقع در شرق شهر غزه چندین فلسطینی دیگر را نیز زخمی کرد.

اشغالگران صهیونیست حملات سنگینی را نیز علیه مناطق شرقی شهر «دیرالبلح» و اردوگاه «المغازی» در مرکز نوار غزه انجام دادند.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی با بمباران استان مرکزی نوار غزه در این منطقه کمربند آتش ایجاد کرد.

کمی پیش‌تر نیز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه را منتشر کرد.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه گزارش داد که از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه ۳۶ هزار و ۵۸۶ نفر از ساکنان این باریکه به شهادت رسیده‌اند.

علاوه بر این، بر اساس بیانیه صادرشده از سوی این نهاد پزشکی فلسطینی حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، زخمی‌شدن ۸۳ هزار و ۷۴ فلسطینی را در پی داشته است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار