مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج):

اولین وظیفه روابط عمومی‌ها امیدآفرینی در جامعه است

حجت‌الاسلام «صادقی» گفت: اولین و مهمترین کارهایی که به عهده مسئولین روابط عمومی ها در تمام سطوح مقاومت هست، ایجاد امید در جامعه است.
کد خبر: ۶۷۱۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳ - 05June 2024

اولین وظیفه روابط عمومی‌ها امیدآفرینی در جامعه استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام «رحمت‌الله صادقی» مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در همایش «مدار امید»، اظهار داشت: اولین و مهمترین کارهایی که به عهده مسئولین روابط عمومی ها در تمام سطوح مقاومت هست، ایجاد امید در جامعه است چراکه امید مانند جان و روح در کالبد یک جامعه و مایه حیات و زندگی در آن است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) با بیان اینکه دومین وظیفه ما ایجاد اعتماد در جامعه است، ادامه داد: هرکاری که در این سازمان انجام می شود را با هنر و توانمندی خودتان به مردم ارائه دهید، چراکه با این ارائه هنرمندانه وجدان ها بیدار می شود، دلها و قلبها به جبهه حق جلب می شود و میان نظام اسلامی و قلوب آحاد مردم این سرزمین علاقه و اعتماد ایجاد می شود و این سرمایه بی نظیری است که مثل و مانندی ندارد.

وی تصریح کرد: اگر این دو وظیفه یعنی ایجاد امید و ایجاد اعتماد به درستی انجام شود، بسیاری از مشکلات و موانعی که دشمن در مسیر نورانی انقلاب ایجاد کرده است، رفع خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار