مسئول روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج):

تقویت قدرت نرم در کنار قدرت سخت یک ضرورت است

سرهنگ پاسدار «شفیعی» با اشاره به ضرورت تقویت قدرت از منظر قرآن کریم، گفت: تقویت قدرت نرم در کنار قدرت سخت یک ضرورت است.
کد خبر: ۶۷۱۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۲ - 05June 2024

تقویت قدرت نرم در کنار قدرت سخت یک ضرورت استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ پاسدار «محمدرضا شفیعی» مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در همایش «مدار امید» اظهار داشت: بر اساس آموزه های دینی ما موظف و مکلف هستیم که قدرتمند شویم و آیه ای که بر سینه پاسداران نقش بسته این وظیفه خطیر را به درستی روشن می نماید.

وی افزود: ازآنجاکه قدرت را به دو نوع قدرت نرم و قدرت سخت تقسیم می کنند، ما باید در حوزه قدرت نرم هم قوی شویم.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین حوزه های قدرت نرم در یک جامعه افکار عمومی می باشد و تشکیلاتی که در سازمان ما میتواند با افکار عمومی ارتباط برقرار کند و افکار را جذب و اقناع نماید، روابط عمومی ها هستند.

وی اظهار کرد: با انعکاس هنرمندانه تلاش ها و مجاهدت های مخلصانه و صادقانه مجموعه ها و رده های سپاه می توان قلوب را فتح کرد و بر ظرفیت و سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی سپاه افزود و هرآنچه بر این ظرفیت اضافه می شود مستقیم به اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده می شود.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان یادآور شد: این وظیفه خطیر روابط عمومی ها دقیقا در مسیر عمل به آیه شریفه «وَ اَعِدّوا لَهُم مَااستَطَعتُم مِن قُوَّة» تحلیل و تبیین می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار