معاون سیاسی سازمان بسیج :

انتخابات کنونی در گام دوم انقلاب اسلامی حساسیت ویژه‌ای دارد

«حسینی» با اشاره به نقش انتخابات ریاست جمهوری در گام دوم انقلاب اسلامی، گفت:انتخابات پیش رو یکی از حساس ترین انتخابات در گام دوم انقلاب اسلامی خواهد بود.
کد خبر: ۶۷۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۳ - 05June 2024

انتخابات کنونی در گام دوم انقلاب اسلامی حساسیت ویژه‌ای داردبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «سید جلال حسینی» معاون سیاسی سازمان بسیج در جمع پایوران و کارکنان ناحيه مقاومت بسیج امام رضا (ع) به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و انتخابات ریاست جمهوری پیشرو، اظهار داشت: شخصیت  و عظمت امام خمینی (ره) را در برخی مواقع باید از زبان اشخاصی که خارج از کشور و خارج از دایره انقلاب هستند، جستجو کرد.

وی ادامه داد: یکی از این شخصیت‌ها که به بررسی انقلاب مهم دنیا و اشخاصی که این انقلاب ها را هدایت کردند، آقای روبن ورث کارلسون است.

حسینی افزود: وقتی آقای کارلسون توفیق پیدا میکند به سخنرانی امام در حسینیه جماران حضور یابد از جنبه معنوی و قدسی امام لب می گشاید که آرامش و سکون امام در عین صلابت و قاطعیت یکی از ویژگی منحصر به فرد این شخصیت الهی است.

وی درمورد انتخابات پیشرو اظهار داشت: قطعا شکوفایی تمدن اسلامی و ساخت ایران قوی، عمل به وصیت امام (ره) و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

 حسینی با اشاره به بندهایی از وصیت امام خمینی (ره) افزود: ایشان حضور گسترده مردم در صحنه‌های گوناگون انقلاب خصوصا انتخابات مورد تاکید قرار می‌دهند.

وی اضافه کرد: لازم است مردم با انتخاب افراد دارای روحیه انقلابی، استکبارستیز، مردمی و جهادی مثل شهید رئیسی انقلاب و کشور را از مشکلات عبور دهند و به اوج قدرت برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار