مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای گمنام شهرستان خاش

آیین غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام شهرستان خاش و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس و حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران، در محل پارک تفتان شهر خاش برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۱۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۶ - 05June 2024

مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای گمنام شهرستان خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، آیین غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام شهرستان خاش و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس و حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران،با حضور مدیران و کارکنان ستادی موسسه راه سازه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)،رئیس اداره بنیاد شهید و امورایثارگران و مدیر حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در محل پارک تفتان شهر خاش برگزار شد.

«علی سعدی» مدیر حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در این مراسم بیان داشت: امروز در کنار این شهیدان گمنام هشت سال دفاع مقدس حاضر شدیم تا با آرمان‌های امام ره و شهدا عزیزمان که جانشان را در این مسیر تقدیم اسلام و انقلاب نمودند، تجدید عهد نماییم. انشاءالله بتوانیم رهروی خوبی برای شهیدان باشیم.

وی گفت: همواره باید یاد و نام شهدا در سطح جامعه زنده نگه داشته شود و اکنون شما تلاشگران و سربازان جبهه‌ی اقتصادی کشور با حضور در جوار مطهر شهدای گمنام و با تجدید بیعت دوباره با شهدا و آرمان بلند شهدا این مسیر را ادامه خواهید داد.

مدیر حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس شهرستان خاش ادامه داد: امروز با هوشیاری و آمادگی کامل باید از ارمان و کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران حفاظت و حراست نماییم و این امانت بزرگ که با خون شهدا عزیزمان ابیاری شده با جان و دل پاسداری نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار