رئیس بازرسی کل فراجا مطرح کرد؛

ارتقاء سلامت و ایمنی و پیشگیری از بروز سوانح و خسارات

سردار معصوم‌بیگی با تأکید به ضرورت هم‌افزایی برای کنترل و پیشگیری از آسیب‌ها گفت: زمینه‌سازی برای ارتقاء سلامت و ایمنی و پیشگیری از بروز سوانح و خسارات، یکی از رویکرد‌ها و اولویت‌های انتظامی کشور در حمایت، همراهی و پشتیبانی از سرمایه‌های انسانی فراجا است.
کد خبر: ۶۷۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۷ - 05June 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، جلسه تعاملی و هم‌اندیشی برای پیشگیری از آسیب‌های کارکنان با حضور سردار «مهدی معصوم بیگی» و رئیس اداره صیانت و رسیدگی بازرسی و ایمنی ستاد کل نیرو‌های مسلح، امیر سرتیپ دوم «ذبیح ا... عاشوری» برگزار شد.

رئیس بازرسی کل فراجا با بیان اینکه آمار ثبت شده در سال ۱۴۰۲ بیانگر مناسب بودن اقدامات بازدارنده ایمنی در برخی مؤلفه‌ها می‌باشد که نیازمند تقویت بیشتر است اظهار داشت: فرهنگ  «خودایمنی» در سازمان عظیم انتظامی کشور از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است؛ چرا که همه کارکنان به نظم‌آفرینی و خدمتگزاری ایمان راسخ دارند.

وی افزود: اهمیت حفظ و صیانت از سرمایه‌های انسانی سازمان ایجاب می‌کند همه رده‌های مسئول، با اهتمام بیشتری علت و زمینه این قبیل آسیب‌ها را شناسایی و برای کنترل و پیشگیری از آن اقدام کنند.

این مقام ارشد انتظامی رعایت ایمنی را ضامن موفقیت کارکنان در اجرای مأموریت‌های انتظامی عنوان کرد و با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریت‌های سازمان عظیم انتظامی کشور، پیشگیری آگاهانه را در کاهش دامنه خسارات، بسیار حائز اهمیت دانست.

رییس بازرسی کل فراجا تحقق ایمنی را از وظایف ذاتی سازمانی و به عنوان یک تکلیف، برای همه رده‌های تابعه فراجا تلقی کرد؛ زیرا پیشگیری از بروز سوانح و خسارات، با التزام عملی به اصول ایمنی امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار