دیدار مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)با خانواده شهدا در خاش

در گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی ره و شهدای ۱۵ خرداد و تجلیل از مقام شهدا، از خانواده شهیدان «محمد امین ریگی» و «نادر میرکازهی» دیدار شد.
کد خبر: ۶۷۱۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۲ - 05June 2024

دیدار مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)با خانواده شهدا در خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، در گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی ره و شهدای ۱۵ خرداد و تجلیل از مقام شهدا، مسئولان موسسه راه سازه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ،رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیر حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با حضور در منزل شهیدان «محمد امین ریگی» و «نادر میرکازهی» با خانواده شهیدان به دیدار و گفتگو پرداختند.

در این دیدار صمیمی، «احسان صفری» سرپرست کارگاه راه سازه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه قلب شهید همچون آیینه صاف است به حدیث نبوی رسول اکرم (ص) اشاره کرد و گفت: سه گروه هستند که در روز قیامت خداوند شفاعت آنان را می‌پذیرد؛ پیامبران، عالمان و سپس کسانی که در راه خدا شهید شده‌اند.

صفری افزود: خدمت و حضور در محضر خانواده معزز شهدا افتخاری گران‌بها برای ماست زیرا مسئولیت و حضور ما در هر مقام و جایگاهی که امروز در آن قرار داریم مدیون شهدای عظیم‌الشان است.

سرپرست کارگاه موسسه راه سازه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) سپاه پاسداران ،در این دیدار با اشاره به اینکه بزرگان، مسئولان و مردم قدردان شهدا و ایثارگران و خانواده آنها هستند اضافه کرد: همگی قدردان خانواده شهدا و ایثارگران هستیم که عزیزترین گوهر وجودی خود را در راه اعتلای اسلام و کشور فدا کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار