خدمات‌رسانی به محرومان با برپایی بیمارستان صحرایی در شهرستان تفتان

پاسداشت مقام شهدای راه خدمت بیمارستان مجهز صحرایی سپاه پاسداران به مدت ۲ روز در شهر نوک آباد راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۶۷۱۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۲ - 05June 2024

خدمات‌رسانی به محرومان با برپایی بیمارستان صحرایی در شهرستان تفتانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، پاسداشت مقام شهدای راه خدمت بیمارستان مجهز صحرایی سپاه پاسداران باحضور مسئولین و استقبال مردم شهید پرور شهرستان تفتان به مدت ۲ روز در شهر نوک آباد راه‌اندازی شد.

«علیرضا شهنوازان» فرماندار تفتان در آیین برپایی این بیمارستان گفت : بیمارستان صحرایی سپاه به همت گروه جهادی افق استان مازندران جهت رفع نیازهای درمانی مردم شهرستان تفتان در شهر نوک آباد با گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد و پاسداشت مقام شهدای راه خدمت به مدت ۲ روز راه‌اندازی گردید. 

سرهنگ «مهدی قویدل» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تفتان نیز گفت: بیش از ۶۰ نفر از خیران و جهادگران بسیجی از سراسر ایران که مقیم استان مازندران می باشند به منطقه محروم استان سیستان و بلوچستان شهرستان تفتان سفر کرده‌اند و در روزهای ۱۵ و ۱۶ خرداد نیز به مردم شهرستان تفتان شهرنوک‌آباد خدمات ارائه می‌دهند.

«محمد مهدی‌پور» سرپرست گروه جهادی فلق استان مازندران نیز گفت: این تیم برای هفتمین سال متوالی به سیستان و بلوچستان سفر داشته و به مردم مناطق محروم این استان خدمات ارائه داده و هم اکنون در چهار بخش پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی در نقاط روستایی و عمرانی در حاشیه شهر مشغول فعالیت هستند.

در راستای رسالت ذاتی نیروی بسیج، یعنی خدمت به محرومین و مستضعفین که در قاموس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ولی‌نعمتان انقلاب و نظامند و در امتداد جان‌فشانی‌ها و سلحشوری‌های پزشکان و پرستاران در ایام پرمخاطره جنگ تحمیلی می‌کوشد، به‌قدر وسع و توان خود ذره‌ای از گرد محرومیت نشسته بر سیمای زجرکشیده مردم مناطق محروم را بزداید. 

اعزام تیم‌های پزشکی و درمانی به مناطق محروم و ارائه خدمات رایگان سلامت به نیازمندان و برپایی بیمارستان‌های صحرایی چندروزه بخشی از این اقدامات خداپسندانه ادامه دار خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار