در حاشیه مراسم تشییع شهدای گمنام:

قناعتی: هیچ قلمی قادر به نگاشتن حضور پرشور مردم نیست/ خادم: حضوری متراکم با عشق و علاقه و با بصیرت

رییس کنگره سرداران و 15هزار شهید فارس گفت: حضور تاریخی و مثال زدنی مردم در سومین حرم اهل بیت(ع) نشانگر آن است که آرمان های امام و شهدا فراموش نشده است.
کد خبر: ۶۷۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳ - 22January 2016

قناعتی: هیچ قلمی قادر به نگاشتن حضور پرشور مردم نیست/ خادم: حضوری متراکم با عشق و علاقه و با بصیرت

رییس ستاد کنگره سرداران و 15هزار شهید استان فارس در حاشیه مراسم تشییع شهدای گمنام در سومین حرم اهل بیت(ع) در گفتگو با دفاع پرس اظهار داشت: حضور تاریخی مردم در سومین حرم اهل بیت(ع) نشانگر آن است که آرمان های امام و شهدا فراموش نشده و امروز تجدید میثاق مجددی با این آرمان ها بود.

جواد قناعتی تصریح کرد: هیچ زبانی قادر به بیان و هیچ قلمی قادر به نگاشتن حضور پرشور امروز نیست. مردم نشان دادند که تمام قد پای نظام و انقلاب ایستاده اند و دشمنان گول خورده اند. این عهد و پیمان مردم با شهدا ریشه در اعتقادات مردم دارد و به این راحتی گسستنی نیست. تصاویر و فیلم ها گویای مطلب است.

وی با بیان این که طبق برنامه زمانبندی برنامه پیش رفت افزود: تنها تفاوت در پیش بینی 60 نقطه برای حضور شهدا در استان بود که با استقبال مردم، شهدا در استان در قریب به 80 نقطه میهمان مردم فارس بودند، چرا که مردم با گریه و التماس می خواستند که حداقل 5 دقیقه شهدا در روستایشان میهمان باشند که همکاران ما هم همراهی کردند.

رییس ستاد کنگره سرداران و 15هزار شهید استان فارس خاطرنشان کرد: این حماسه در شهر مقدس شیراز مثال زدنی شد.

مسول بازرسی سپاه فجر فارس هم در حاشیه این مراسم به خبرنگار دفاع پرس گفت: حضور مردم عالی و چشمگیر بود. این حضور حتی در مراسمات مشابه هم بی نظیر بود.

خادم، حضور پرشور مردم شهیدپرور شیراز را حضوری متراکم با عشق و علاقه و با بصیرت دانست و تصریح کرد: یکی از ویژگی های این حضور، این بود که همه بودند. از همه اقشار و گروه ها.

وی گفت: از آنجا که ده روز این برنامه در سطح استان درحال اجرا بود، پیش بینی می شد در مرکز استان حماسه ای عظیم خلق شود تا بار دیگر سومین حرم در قله بودنش را به رخ بکشد.

نظر شما
پربیننده ها