سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام:

خانه‌های ایثار از جمله نیاز‌های اساسی جامعه ایثارگران است

«رحیمی» گفت: خانه‌های ایثار از جمله نیاز‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برای جامعه هدف است.
کد خبر: ۶۷۱۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۸ - 05June 2024

خانه‌های ایثار از جمله نیاز‌های اساسی جامعه ایثارگران است به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام،«محمد رحیمی» سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در بیست و پنجمین جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت با گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار شهید استان ایلام و شهدای خدمت، اظهارداشت:خانه‌های ایثار از جمله نیاز‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برای جامعه هدف است. 

وی افزود: برای احداث خانه‌های ایثار نیازمند همکاری دستگاه‌های اجرایی به خصوص آموزش و پرورش هستیم. 

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه ساماندهی تابلو‌های شهدای بلوار فرودگاه ایلام نیازمند همکاری شهرداری است، افزود:شهرداری ایلام در زمینه ساماندهی گلزار شهدای گمنام شهر ایلام همکاری کند. 

«رحیمی» تصریح کرد: در ساماندهی گلزار شهدا در شهرستان‌های استان اتفاقات خوبی رخ داده و برای ساماندهی مابقی گلزار‌های شهدا نیازمند همکاری فرمانداران هستیم. 

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با تقدیر از مدیران و شخص استاندار ایلام در بحث دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، افزود:در سال جاری تعداد دیدار‌ها با خانواده‌های معظم شهدا در قالب طرح سپاس افزایش خواهد یافت. 

وی عنوان کرد: ادارات یک درصد بودجه قانونی به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را اختصاص دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار