برگزاری نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی در ایلام

نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی استان با حضور حسنی در ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۱۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۳ - 05June 2024

برگزاری نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی در ایلامبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام،نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی استان با حضور «محمدسبحان حسنی» معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام و سمیه حیدری مسئول کتابخانه‌های عمومی استان ایلام برگزار شد. 

«حسنی» معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در این نشست با گرامی‌داشت شهیدان خدمت شهیدجمهور آیت‌الله‌رئیسی و همراهان ایشان اظهارداشت:هرچند در شرایطی به سر می‌بریم که موضوع دنیای دیجیتال و فضای مجازی جامعه را احاطه کرده است،اما بر اساس گزارش‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام، رشد چشمگیر اعضای کتابخانه‌های عمومی سطح استان،طی سه سال گذشته قابل تقدیر و تحسین است و این اتفاق مهم مسئولیت ما را در این حوزه دوچندان می‌کند. 

وی افزود: تلاش ما این است که در راستای تکمیل و افتتاح پروژه‌های کتابخانه‌های عمومی در حال احداث در شهرستان‌های سیروان و ملکشاهی تسهیل و تسریع صورت گیرد. 

«حسنی» با اشاره به فرا رسیدن تعطیلات تابستانی دانش‌آموزان، افزود:دستگاه‌های فرهنگی استان از جمله اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان و اداره‌کل آموزش و پرورش با تعامل و همکاری مناسب،در راستای برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در ایام فراغت دانش‌آموزان اقدامات لازم را در این راستا داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها