برگزاری همایش «جهاد تبیین» در شهرستان تفتان

به مناسبت گرامیداشت شهدای خدمت همایش جهاد تبیین در محل فرمانداری تفتان برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۱۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵ - 05June 2024

برگزاری همایش «جهاد تبیین» در شهرستان تفتانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، گرامیداشت شهدای خدمت و با حضور فرماندار،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،فرماندهان نظامی و انتظامی،مدیران دستگاههای اجرایی و سران و معتمدین طوایف شهرستان تفتان همایش جهاد تبیین در محل فرمانداری تفتان برگزار شد.

«علیرضا شهنوازان» فرماندار تفتان در این همایش گفت: دشمن که از جنگ نظامی با انقلاب اسلامی مأیوس و ناامید شده است درصدد است تا با جنگ نرم به عقیده، فکر و اندیشه جامعه حمله کند که راه مقابله با آن جهاد تبیین است.

شهنوازان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال دو راهبرد برای رسیدن به اهداف خود است افزود: امروز تمام برنامه و توطئه‌های دشمنان در فضای مجازی و شبکه‌های معاند و میلیاردها دلار هزینه برای جنگ نرم و غلبه بر اندیشه و فکر و قلوب ملت‌هایی است که در مقابل آنها ایستاده‌اند.

وی در ادامه افزود: هدف دشمنان از تمام توطئه‌ها بر علیه کشورمان تضعیف نظام اسلامی و ناامید کردن مردم از توانمندی‌های نظام مقدس اسلامی است که راه مقابله با آن جهاد تبیین است.

وی تصریح کرد: تحریف واقعیت‌ها راهبرد اول دشمنان است که باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را در در طول 45 سال انقلاب اسلامی و انتقال واقعیت‌ها را برای نسل بازگو و بیان کنیم و اجازه ندهیم دشمنان از این ناآگاهی‌ها سوءاستفاده کند

سرهنگ پاسدار « مهدی قویدل» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تفتان در این همایش گفت: در دوران دفاع مقدس وظیفه ما و جهاد در راه خدا ایستادن در برابر دشمن تا دندان مسلحی بود که از سوی همه ابرقدرت‌ها حمایت می‌شد ولی با همت و تلاش و غیرت جوانان آن زمان اجازه ندادیم حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان بیافتد.

سرهنگ قویدل افزود: امروز جهاد در راه خدا جهاد تبیین است که رهبر معظم انقلاب تاکید بر فوریت و قطعیت آن دارند و آن را به عنوان یک فریضه واجب بیان فرموده‌اند.

«علی کرد» نماینده مردم شهرستانهای خاش در مجلس شورای اسلامی در این همایش بیان کرد: در دوران دفاع مقدس تمام دشمنان به لحاظ تجهیزاتی پشت سر دشمنان ایستادند و امروز هم در بحث رسانه امکانات و تجهیزات در اختیار آنها است و با راه اندازی شبکه‌های متعدد در تلاش است تا همه موفقیت‌های انقلاب اسلامی را وارونه جلوه دهد و آنها را تحریف کنند. 

این مسئول افزود: اگر امروز واقعیت‌ها گفته نشود دشمنان واقعیت‌ها را وارونه و آنها را به نسل‌های جوان منتقل می‌کنند.

وی در انتهای این همایش گفت: همه ما مسئولان، معلمان، دانش آموزان و همه اقشار جامعه در جهاد تبیین وظیفه داریم که به عنوان یک رزمنده در این جهاد وارد و از کشور و انقلاب اسلامی دفاع و روشنگری کنیم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها