فرمانده انتظامی فارس:

ملت ایران اجازه مخدوش شدن عزت انقلاب و دستاورد‌های آن را نمی‌دهد

سردار «حبیبی» حرکت انقلاب اسلامی را حرکتی پیش‌رو و پیش‌برنده عنوان کرد که سرافرازانه از میان بحران‌ها پیش می‌رود و گفت: ملت ایران هیچگاه اجازه نخواهند داد عزت انقلاب و دستاورد‌های علمی و فرهنگی آن مخدوش شود.
کد خبر: ۶۷۱۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸ - 06June 2024
ملت ایران اجازه نخواهد داد عزت انقلاب و دستاورد‌های آن دچار خدشه شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سردار «رهام بخش حبیبی» فرمانده انتظامی فارس امروز در نشست نهضت خاطره‌گویی در شیراز اظهار داشت: در میان کشور‌های جهان کمتر کشوری را همچون ایران پس از انقلاب اسلامی می‌توان یافت که این‌گونه آماج تهدید‌های مختلف نظامی و امنیتی و تحریم‌های اقتصادی و سیاسی و جنگ روانی و نرم قرار گرفته باشد، اما در عین حال توانسته باشد مسیر حرکت انقلاب را سرافرازانه و از میان ‌ها، با افتخار به پیش ببرد.
 
وی افزود: هدف دشمنان در مسیر انقلاب اسلامی تحریف واقعیت‌های انقلاب، تخریب شخصیت‌های اصلی آن و ایجاد یاس و ناامیدی در مردم به ویژه نسل جوان است که ملت بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی با رهنمود‌های مقام معظم رهبری همچون همیشه نقشه‌های شوم آنان را ناکام می‌گذارند.
 
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: دشمنان با راه انداختن جنگ نرم، تضعیف روحیه انقلابی جوانان ما را هدف گرفته است، غافل از اینکه جوانان این مرز و بوم فرزندان همان خمینی کبیر (ره) هستند که اول انقلاب جان خود را نثار کردند و امروز هم در راه اعتلای میهن از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.
 
سردار حبیبی با بیان اینکه ملت ایران هیچگاه اجازه نخواهند داد عزت انقلاب و دستاورد‌های علمی و فرهنگی آن مخدوش شود، افزود: امروز وظیفه ما این است که اجازه ندهیم تا درخت تنومند انقلاب توسط عده‌ای قلیل، معاند و خودفروخته مورد هجمه قرار گیرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها