بهره برداری از ۱۵ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در فارس

در دویست و یازدهمین جلسه شورای مسکن فارس از تحویل ۱۵ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در شهریور سال جاری به متقاضیان خبر داده شد.
کد خبر: ۶۷۱۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷ - 06June 2024
بهره برداری از ۱۵ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در فارسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، دویست و یازدهمین جلسه شورای مسکن استان فارس با ۷ دستور به ریاست «محمد هادی ایمانیه» استاندار فارس برگزار شد.
 
استاندار فارس در این جلسه با اشاره به گزارش مدیر کل بنیاد مسکن استان مبنی بر اقدامات انجام شده در طرح نهضت ملی مسکن شهری و روستایی گفت: بنیاد مسکن ۷ هزار و ۵۰۰ واحد آماده تحویل را به ۹ هزار واحد افزایش دهد که با هزار واحد مستقر در جنوب استان و ۵ هزار واحد مربوط به سایر استان و صدرا شاهد تحویل ۱۵ هزار واحد مسکونی در استان طی شهریور ماه باشیم.
 
وی خاطرنشان کرد که برای رسیدن به این مهم، روسای بانک‌ها و مدیران منابع طبیعی و راه و شهرسازی با بنیاد مسکن استان همکاری همه جانبه انجام خواهند داد.
 
ایمانیه پیشنهاد تشکیل شورای هم‌اندیشی بنیاد مسکن را هم داد و ماموریت این شورا را ارائه پیشنهاد برای مقاوم سازی منازل روستایی دانست و گفت: در این حوزه باید به صورت پیشگیرانه وارد عمل شد.
 
مدیرکل راه و شهرسازی فارس را ماموریت داد تا نحوه تامین آب و برق و گاز منازل مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن را در سایر استان‌ها بررسی و گزارش آن را ارائه کند و در ادامه تصریح کرد: باید برای حل این موضوع از راه‌های میانبر و ابتکاری استفاده کرد و با تصمیمات محلی و استانی راهگشای مشکلات باشیم.
 
رضایی پیشنهاد داد تا در صورت امکان مقداری از تعامل با مستثنیات برای تامین زیرساخت‌ها اختصاص یابد و در انتها نیز گفت: هفته آینده موضوع مسکن ایثارگران اساتید و نخبگان و نیرو‌های مسلح به صورت اختصاصی بررسی شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها