در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

«نذر رهایی» جهادگران لامردی برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد

مدیر گروه جهادی احرار لامرد با اشاره به اقدامات این گروه، گفت: به همت گروه جهادی احرار ۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با مبلغ ۲۱۲ میلیون تومان بدهکاری در شهرستان لامرد در قالب پویش «نذر رهایی» آزاد شدند.
کد خبر: ۶۷۱۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸ - 06June 2024
«نذر رهایی» جهادگران لامردی برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد«احمد قائدی» مدیر گروه جهادی احرار ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان لامرد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در فارس، از پرداخت بدهی ۵ نفر زندانی با جرائم غیر عمد توسط این گروه جهادی خبر داد و اظهار داشت: همزمان با شهادت رئیس جمهور مغتنم خادم الرضا شهید آیت الله رئیسی و هیئت همراه برآن شدیم تا با اقدامی خداپسندانه هم راه ایشان و سایر شهدا و در راس امام شهدا را ادامه دهیم و هم، آغوش گرم پدرانه را به کانون خانواده برگردانیم.
 
وی تصریح کرد: گروه جهادی احرار که در سطح استان و کشور حائز رتبه منتخب شده است با اعلام فراخوان جهت کمک به نجات زندانیان مبلغ ۳۶ میلیون توسط مردم و خیرین جمع‌آوری و مبلغ ۶۸ میلیون تومان نیز توسط ریش سفیدان تخفیف گرفته شد که با سعی و تلاش توانستیم ۵ پرونده بالغ بر ۲۱۲میلیون بدهی را مختومه و ۵ نفر مجرم زندانی را آزاد سازیم.
 
مدیر گروه جهادی احرار افزود: هماهنگی آزادی این ۵ زندانی از دهه کرامت و ولادت امام رضا شروع شده که سه نفر از این آزادسازی‌ها به نیابت شهید جمهور آیت الله رئیسی بوده است.
 
گروه جهادی احرار از سال ۹۹ تاکنون بیش از ۲۵۰ زندانی غیرعمد را در شهرستان‌های لامرد و مهر آزاد کرده است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها