تداوم ضربات کوبنده گردان‌های قسام به اشغالگران صهیونیست

گردان‌های شهید عزالدین قسام برای دویست و چهل و چهارمین روز متوالی به مقابله با نظامیان صهیونیست که در حال نفوذ به مناطق متعددی از باریکه غزه هستند، ادامه دادند و ضربات مهلکی به دشمن وارد کردند.
کد خبر: ۶۷۱۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲ - 06June 2024

تداوم ضربات کوبنده گردان‌های قسام به اشغالگران صهیونیستبه گزارش گروه بین‌المللی دفاع‌پرس، رسانه‌های نظامی گردان‌های قسام عصر روز گذشته (چهارشنبه) در بیانیه‌ای از رویارویی مجاهدان مقاومت با نظامیان صهیونیست و درگیری شدید با خودرو‌های زرهی در حال نفوذ به برخی از محور‌های جنگی خبر دادند.

رزمندگان با استفاده از مواد منفجره و موشک‌های ضد زره و ضد نفر به مقابله پرداختند و به تخریب مراکز نظامی دشمن با گلوله‌های خمپاره ادامه دادند.

گردان‌های القسام با گلوله «الیاسین ۱۰۵» یک بولدوزر نظامی D۹ و همچنین یک تانک صهیونیستی «مرکاوا» را در شرق شهر دیرالبلح واقع در مرکز باریکه غزه هدف قرار دادند.

نیرو‌های دشمن صهیونیست مستقر در محور «نتزاریم» در جنوب شهر غزه هم با گلوله‌های خمپاره کالیبر سنگین مورد حمله قرار گرفتند.

گردان‌های شهید عزالدین قسام در ۲۴۴ روز متوالی به مقابله با نظامیان صهیونیست پرداخته‌اند که تاکنون به کشته‌ شدن صد‌ها افسر و سرباز دشمن، مجروح شدن ده‌ها هزار صهیونیست، انهدام کامل یا جزئی صد‌ها خودروی زرهی، بمباران مواضع دشمن، مقر‌های نظامی و شهرک‌های صهیونیست‌نشین منجر شد.

نبرد «طوفان‌الاقصی» که در سحرگاه روز شنبه (۷ اکتبر ۲۰۲۳ میلادی) با حملات پیاپی مجاهدان به شهرک‌های صهیونیستی و اماکن نظامی واقع در باریکه غزه از طریق زمین، دریا و هوا آغاز شد تا به حال به هلاکت صد‌ها نظامی و غاصب اشغالگر و اسارت تعداد قابل توجهی از صهیونیست‌ها منجر شده است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها