مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس:

تکمیل یادمان‌های شهدای گمنام شهرستان زرین دشت تسریع شود

سردار «کوشکی» گفت: تکمیل و رسیدگی به یادمان‌های شهدای گمنام در شهرستان زرین دشت طی سه سال گذشته روند خوبی داشته، اما با همت مضاعف همه مدیران و مسئولان شهرستان یقینا به آباد‌ترین مرکز فرهنگی شهرستان تبدیل خواهند شد.
کد خبر: ۶۷۱۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲ - 06June 2024
تکمیل و رسیدگی به یادمان‌های شهدای گمنام شهرستان زرین دشت تسریع شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس امروز در جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان زرین دشت که با حضور فرماندار، فرمانده سپاه و دیگر اعضای شورا برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت ایام ارتحال امام خمینی (ره)، اظهار داشت: مهم‌ترین اقدام امام خمینی (ره) تغییر هندسه قدرت جهان بود و ایران تا قبل از انقلاب اسلامی در دنیا دیده نمی‌شد، اما امام (ره) با حرکت انقلابی و با تاسی به احکام الهی میدان را برای ظهور و بروز دین خدا باز کرد.
 
وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی قدرت سازی اسلامی ایجاد شده توسط امام خمینی (ره) را به واسطه جبهه مقاومت تضمین کرد، گفت: امروزه یکی از شعبات اصلی قدرت در دنیا، ایران است و سردار شهید سلیمانی با محور مقاومت، قدرت نو ظهور مبتنی بر ارزش‌های الهی ایران را قدرتمند‌تر و تضمین کرد.
 
سردار کوشکی به جایگاه و اقدامات شهید آیت الله رئیسی پرداخت و افزود: شهید آیت الله رئیسی در دولت سیزدهم مدل حکمرانی اسلامی را به نمایش گذاشت که با بندگی خداوند، برای بندگان خدا نیز خدمت کرد. همه باید برای انتخاب دولتی تلاش کنیم که مسیر شهید رئیسی و دولت سیزدهم را ادامه دهد چرا که استمرار این راه رضایت مردم را در پی خواهد داشت.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با بیان اینکه یادمان‌های شهدای گمنام پایگاه‌های ارتباط با خدا هستند، خاطرنشان کرد: تکمیل و رسیدگی به یادمان‌های شهدای گمنام در شهرستان زرین دشت طی سه سال گذشته روند خوبی داشته است، اما با همت مضاعف همه مدیران و مسئولان شهرستان یقیناً به آباد‌ترین مرکز فرهنگی شهرستان تبدیل خواهند شد.
 
این مسئول با تاکید بر اجرای مصوبات گذشته جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان زرین دشت، ارسال گزارش اعتبارات هزینه کرد واگذاری شده در جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان زرین دشت را مورد توجه قرار داد.
 
تسریع در نگارش کتاب نقش شهرستان زرین دشت در دفاع مقدس از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها