امام جمعه طبس:

پاسداشت مقام شهدا سبب اقتدار کشور و گسترش روحیه فداکاری می‌شود

حجت‌الاسلام «محمدی» پاسداشت مقام شهدا را موجب اقتدار کشور و گسترش روحیه ایثار و فداکاری در جامعه دانست و گفت: مسئولان وظیفه سخت‌تری نسبت به مردم در برابر شهدا دارند و باید با خدمت صادقانه خود به ملت، خون شهدا را پاس بدارند و امید مردم را به نظام و انقلاب و اسلام بیشتر کنیم.
کد خبر: ۶۷۱۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸ - 06June 2024

پاسداشت مقام شهدا سبب اقتدار کشور و گسترش روحیه فداکاری می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام «محمدرضا محمدی» امام جمعه طبس امروز (پنجشنبه) در دومین جلسه ستاد اجرایی شهرستان طبس در کنگره ملی ۲ هزار شهید استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: شهادت بر خلاف مردن که رفتن معنی می‌شود، در جامعه حیات طیبه می‌آفریند و موجب نشاط و پویایی می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر فرهنگ ایثار و شهادت در بین یک ملت باشد آن ملت شکست‌ناپذیر خواهد بود، گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت در فرهنگ ما برجسته شود و این فرهنگ به آینده‌سازان کشور و نسل جوان و نوجوان انتقال یابد.

امام جمعه طبس پاسداشت مقام شهدا را موجب اقتدار کشور و گسترش روحیه ایثار و فداکاری در جامعه دانست و عنوان کرد: مسئولان وظیفه سخت‌تری نسبت به مردم در برابر شهدا دارند و باید با خدمت صادقانه خود به ملت، خون شهدا را پاس بدارند و امید مردم را به نظام و انقلاب و اسلام بیشتر کنیم.

حجت‌الاسلام محمدی حیا، عفت، نماز، پر کردن مساجد، پشتیبانی از ولایت فقیه، غیرت، تقویت معنویت و ارتباط با خداوند را از آرمان‌های شهدا دانست و تصریح کرد: یکی از رسالت‌های ما آگاه‌سازی نسل جوان و نوجوان است که بدانند شهدا و ایثارگران برای آرمان‌های نظام  از جان خود گذشتند و حفظ خاک  میهن و برقراری امنیت را سرلوحه کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه هر آنچه داریم از برکت فروغ تابنده شهدا داریم و آرامش و آسایش خود را مدیون شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: اگر کشور ما به رغم توطئه‌های مختلف دارای امنیت است، همه مدیون شهیدان و صبر و مقاومت خانواده‌های ایثارگران انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار