فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات تکمیل‌کننده حرکت ملت ایران برای فتح قله‌های بلند است

سردار عمومهدی گفت: قوی‌ترین پاسخ امروز ملت ایران به دشمنان، حضور و دعوت آحاد مردم به مشارکت در انتخابات است و حضور در انتخابات ادامه راه شهدا و یک عمل صالح محسوب می‌شود و لذا مشارکت حداکثری در انتخابات ملت ایران را در نبرد‌های سیاسی آینده پیروز خواهد کرد.
کد خبر: ۶۷۱۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰ - 06June 2024

تحقق مشارکت حداکثری تکمیل کننده حرکت ملت ایران برای فتح قله‌های بلند استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار مرتضی عمومهدی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در دیدار با رئیس و معاونین صدا و سیمای استان مرکزی با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: در آستانه حماسه بزرگ انتخابات ریاست جمهوری هستیم و این انتخابات هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی دارای شرایط بسیار مهمی است چراکه نظام اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته علیرغم راهبردهای اهریمنی و توطئه های دشمنان توانسته قله های بلند را فتح کند و شکل گیری اراده مقتدر و تحقق مشارکت حداکثری تکمیل کننده حرکت ملت ایران برای فتح قله های بلند است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: قوی ترین پاسخ امروز ملت ایران به دشمنان، حضور و دعوت آحاد مردم به مشارکت در انتخابات است و حضور در انتخابات ادامه راه شهدا و یک عمل صالح محسوب می شود و لذا مشارکت حداکثری در انتخابات ملت ایران را در نبردهای سیاسی آینده پیروز خواهد کرد و پیام این مشارکت امید و آینده ای درخشان و نوید بخش است.

وی با تقدیر از اقدامات شبکه استانی آفتاب و رسانه صدا و سیما گفت: نقش رسانه ملی در خلق حماسه های باشکوه ملت در طول انقلاب بسیار مهم و اثرگذار بوده و مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه صدا و سیما بسیار قابل تقدیر است.

سردار عمومهدی تاکید کرد: انتخابات میدان باشکوه اقتدار ملت ایران و صحنه قدرت ساز تاریخی است و رسانه ملی همچون گذشته باید از این فرصت ارزشمند به خوبی استفاده کند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دولت بیان داشت: ولایت پذیر بودن، انقلابی، مردمی، خستگی ناپذیری، مومن بودن از ویژگی های برجسته آیت الله رئیسی بود و اینکه می‌بینیم ۶۳ هیئت عالیرتبه از سراسر جهان برای پاسداشت مقام والای این شهیدان به ایران سفر می‌کنند، نشان‌دهنده ابعاد عظیم نفوذ و تأثیر اقتدار انقلاب اسلامی در منطقه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها