فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق اعلام کرد؛

آمادگی پدافند هوایی شرق جهت همکاری با اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس

امیر سرتیپ دوم «عباسی» آمادگی منطقه پدافند هوایی شرق را جهت همکاری با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در حوزه‌های فرهنگی، هنری، تدوین کتاب و همچنین به نمایش گذاشتن عملکرد پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس در مرکز فرهنگی استان را اعلام کرد.
کد خبر: ۶۷۱۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸ - 06June 2024

آمادگی پدافند هوایی شرق جهت همکاری با اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، امیر سرتیپ دوم «حجت عباسی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق امروز (پنجشنبه) در دیدار با سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی، اظهار داشت: پدافند هوایی نقش راهبردی و تأثیر بسیار بالا در اجرای موفق مأموریت‌های نیروهای مسلح و نقش مهمی در تأمین آرامش و امنیت کشور دارد.

وی بیان داشت: نیروی پدافند هوایی با دکترین و استراتژی بازدارندگی دفاعی در آمادگی کامل برای دفاع از آسمان ایران اسلامی در برابر ترفندهای دشمنان قرار دارد و اجازه نمی‌دهد خدشه‌ای به استقلال و تمامیت ارضی ایران اسلامی وارد شود.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق تأکید کرد: بهره‌گیری از تجارب دوران دفاع مقدس، بومی‌سازی تجهیزات و راهبردهای نظامی، امروز ما را به قدرت و توان بازدارندگی رسانده و دشمنان می‌دانند که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران توانایی پاسخگویی به هر سطحی از تهدید را دارند.

سرتیپ دوم عباسی با اشاره به اینکه کارکنان پدافند هوایی با اقتدار و عزمی پولادین، مأموریت‌های محوله را بدون کوچکترین وقفه به‌طور مستمر و پایدار و مقتدرانه انجام می‌دهند، تصریح کرد: غیورمردان پدافند هوایی با تجهیزات پیشرفته و بومی، اقتدار نظامی و دفاعی ایران اسلامی را به رخ  جهان کشیده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه اقدامات پدافند هوایی ارتش با نگاه فناورانه و بهره‌گیری از توان متخصصان و فرهیختگان نظامی، موجب امنیت آسمان ایران اسلامی شده است، خاطرنشان کرد: دستاوردهای نیروی پدافند هوایی در حوزه‌های مختلف پهپادی، راداری، موشکی  برگرفته از همت و پشتکار جوانان انقلابی این مرز و بوم است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق آمادگی منطقه پدافند هوایی شرق را جهت همکاری با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در حوزه‌های فرهنگی، هنری، تدوین کتاب و همچنین به نمایش گذاشتن عملکرد پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس در مرکز فرهنگی استان را اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها