جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برپایی نمایشگاه دفاع مقدس و رزمایش فصل شیدایی در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان

سردار «مثنوی» از برپایی نمایشگاه دفاع مقدس و رزمایش فصل شیدایی در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۶۷۱۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰ - 06June 2024
برپایی نمایشگاه دفاع مقدس و رزمایش فصل شیدایی در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست دبیران کمیته‌های کنگره ملی ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد با محوریت برپایی نمایشگاه دفاع مقدس و رزمایش فصل شیدایی در سالن جلسات کنگره ملی شهدای استان برگزار شد.
 
سرتیپ دوم پاسدار «مصطفی مثنوی» جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، اظهار داشت: در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان نمایشگاه فاخر دفاع مقدس و رزمایش فصل شیدایی در استان برگزار شود.
 
سردار مثنوی افزود: نقش مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس و صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی که موید و نشانه دلدادگی مردم این استان به انقلاب اسلامی و شهدا است، در قالب نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.
 
جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: غرفه‌های متعدد در حوزه‌های مختلف مانند نقش آفرینی‌های نسل‌های جوان در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، خدمت رسانی سپاه و بسیج به مردم در این نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه قرآن و عرضه کتاب‌های قرآنی و در حوزه دفاع مقدس، کتاب و محصولات دفاع مقدس نیز از بخش‌های دیگر این نمایشگاه هستند.
 
این مسئول از رزمایش فصل شیدایی در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان خبر داد و ابراز داشت: این رزمایش با حضور هنرمندان از پایتخت و استان برگزار می‌شود.
 
سردار مثنوی ادامه داد: در این رزمایش تحولات تاریخی صدر اسلام تاکنون و وقایع انقلاب اسلامی تا ظهور امام زمان (عج) برای عموم به نمایش گذاشته خواهد شد.
 
جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمان برپایی این نمایشگاه و رزمایش فصل شیدایی از ابتدای مردادماه تا اواخر شهریور ماه، برگزاری اجلاسیه نهایی شهدا خواهد بود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار