رونمایی از مجموعه چهار جلدی «ایمان امام» در قم

چهار جلد کتاب «ایمان امام در اندیشه حضرت امام خامنه ای» طی مراسمی در بیت تاریخی امام راحل (ره) رونمایی شد.
کد خبر: ۶۷۱۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱ - 06June 2024

رونمایی از مجموعه چهار جلدی «ایمان امام» در قمبه گزارش دفاع‌پرس از قم، چهار جلد کتاب «ایمان امام در اندیشه حضرت امام خامنه ای» همزمان با ایام سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در بیت تاریخی امام راحل رونمایی شد.

به گفته حجت الاسلام مصطفی نگارشی، گردآورنده مجموعه ایمان امام، این مجموعه چهار جلدی در برگیرنده ایمان امام به راه، ایمان به هدف، ایمان به مردم و ایمان به خدا در اندیشه رهبر معظم انقلاب اسلامی است که رصد، پژوهش، جمع آوری و در کمتر از یک ماه تالیف شده است.

وی افزود: جامعه هدف کتاب‌های فوق، خواص هستند که جهت دهی جریان عمومی جامعه را در دست دارند و لذا بایستی به ایمان امام مجهز و مسلح باشند، اما عموم مردم نیز می‌توانند از مطالب این کتاب‌ها بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است: نمونه اولیه کتاب‌های فوق در قطع وزیری و هر یک در ۱۵۰ صفحه رونمایی شد و تا یک ماه آینده به صورت انبوه در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

در این آیین، حجت الاسلام‌والمسلمین سید حسن اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم، حجت الاسلام سیدروح الله سیدحقی مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه امام علی ابن ابی طالب (ع)، سید مهدی رضویان مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان و جمعی از همرزمان شهدا و پیشکسوتان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها