نماینده کمیته جستجوی مفقودین استان همدان خبر داد؛

شناسایی پیکر مطهر شهید «سید محسن غریبیان» پس از ۴۱ سال فراق

«دوست‌پرست» از شناسایی پیکر مطهر شهید «سید محسن غریبیان» از طریق نمونه برداری آزمایش DNA خبر داد و گفت: این شهید به عنوان شهید گمنام در گلزار شهدای همدان خاکسپاری شده است.
کد خبر: ۶۷۱۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۵ - 06June 2024

«بهرام دوست‌پرست» نماینده کمیته جستجوی مفقودین استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، از شناسایی پیکر مطهر شهید «سیدمحسن غریبیان» خبر داد و اظهار داشت: پیکر مطهر این شهید از طریق DNA شناسایی شد و بعد از ۴۱ سال چشم‌انتظاری امشب در مراسمی به دعوت آستان قدس رضوی در جوار حرم مطهر امام رضا (ع) اطلاع داده شد.

شناسایی پیکر مطهر شهید «سید محسن غریبیان» پس از ۴۱ سال فراق

وی افزود: این شهید در تاریخ ۲۲ فروردین سال ۱۳۶۲، در عملیات «والفجر یک» در منطقه فکه در سن ۱۸ سالگی به شهادت رسید و پیکر مطهرش در عملیات تفحص در سال ۱۳۷۶ به عنوان شهید گمنام  در جوار مزار شهید سعید قهاری سعید در گلزار شهدای همدان خاکسپاری شده بود‌.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین استان همدان تصریح کرد: این شهید گرانقدر متولد تهران به عنوان بسیجی فعال از لشکر «۲۷ محمد رسول الله (ص)» به جبهه اعزام شده بود و هم‌اکنون خانواده‌اش در تهران ساکن هستند.

وی با بیان اینکه در روزهای آینده برنامه‌ای با حضور خانواده شهید در گلزار شهدای همدان برگزار شود، متذکر شد: تصمیم ماندن یا نماندن پیکر شهید در همدان بر عهده خانواده بزرگوارش است.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار