امام جمعه دزفول:

همه برای مشارکت حداکثری در انتخابات مسوولیت دارند

حجت‌الاسلام بهرامپور با بیان اینکه به زودی نامزدهای واجد شرایط توسط شورای نگهبان معرفی می‌شوند، گفت: انتخاب نامزد اصلح از میان نامزدهای تایید شده وظیفه‌ای همگانی است.
کد خبر: ۶۷۱۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱ - 07June 2024

همه برای مشارکت حداکثری در انتخابات مسوولیت دارندبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، حجت‌الاسلام و المسلمین «مسعود بهرامپور» در خطبه‌های نمازجمعه این هفته دزفول در مصلای امام علی(ع) این شهر با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: همه برای تبیین‌ انتخاب نامزد اصلح، دوری از اختلاف و همچنین عمق بخشی به اتحاد و انسجام قشرهای مختلف مردم در انتخابات آینده مسوولیت دارند.

وی افزود: ایام انتخابات فرصت جهاد تبیین است تا رییس جمهوری انتخاب شود که راه آیت‌الله شهید رییسی را ادامه دهد. جامعه توانمند، ‌قوی و سربلند در سطح بین‌المللی و متحد نیازمند مشارکت حداکثری در انتخابات است.

خطیب جمعه دزفول با بیان اینکه همه برای مشارکت حداکثری در انتخابات مسوولیت دارند، گفت: انتخاب رییس جمهور آینده با رای حداکثری مردم پشتوانه ای قوی برای پیشبرد کشور، تحقق اهداف متعالی و گره گشایی از مسایل است.

حجت‌الاسلام بهرامپور با بیان اینکه به زودی نامزدهای واجد شرایط توسط شورای نگهبان معرفی می‌شوند، یادآور شد: انتخاب نامزد اصلح از میان نامزدهای تایید شده وظیفه‌ای همگانی است.

 وی با هشدار نسبت به کاهش نرخ جمعیت در کشور گفت: سالروز ازدواج حضرت زهرای مرضیه(س) و امیرالمومنین(ع) فرصتی برای تجدیدنظر خانواده‌ها در امر ازدواج جوانان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار