امام جمعه اهواز:

مهمترین آزمون الهی در دوران ما آزمون ولایت پذیری است

حجت‌الاسلام موسوی فرد گفت: مهمترین وظیفه خانواده، جامعه دینی و ایمانی در برابر هجمه‌های فرهنگی، تربیت فرزندان با بصیرت است.
کد خبر: ۶۷۱۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴ - 07June 2024

مهمترین آزمون الهی در دوران ما آزمون ولایت پذیری استبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدنبی موسوی فرد» در خطبه‌های نمازجمعه امروز اهواز، اظهار داشت: مهمترین وظیفه خانواده، جامعه دینی و ایمانی در برابر هجمه‌های فرهنگی، تربیت فرزندان با بصیرت است. نماز و روزه امتحان الهی است اما شش هزار سال عبادت شیطان با یک امتحان بر باد رفت و سنگین‌ترین امتحان، ولایت است.

وی با تسلیت شهادت امام جواد (ع)، افزود: امام جواد (ع) مظهر کرم و جود خداوند متعال است. امام جواد در ۸ سالگی خردسال‌ترین امام شد. مهمترین آزمون الهی در دوران ما آزمون ولایت است. در زمان ولی فقیه زمان، کم ندیدیم افرادی که همراه امام بودند اما در امتحان ولایت مردود شدند.

امام جمعه اهواز گفت: ماه ذی‌الحجه، ماه ولایت است. خود را برای بزرگترین عید یعنی عید غدیر آماده کنیم و اگر غدیر محکم گرفته می‌شد فاطمیه و عاشورا رخ نمی‌داد. بنابراین فضاسازی بسیار مهم است. توصیه می‌شود همه هیات‌های و مساجد مراسم برگزار کنند و تلاش شود در هر شهرستان، اجتماعی برگزار شود.

وی خطاب به مسئولان ادامه داد: کام کشاورزان را تلخ نکنید و پول کشاورزان را به موقع برگردانید. در امر ازدواج هم سخت‌گیری نشود و دختران و پسران را برای ازدواج به هم معرفی کنید.

حجت‌الاسلام موسوی فرد عنوان کرد: حماسه انتخابات مکمل حماسه راه شهیدان است. انتخابات پیش رو بسیار مهم است و ملت به یک رییس جمهور شبیه به شهید رییسی نیاز دارند فلذا همه ما باید از همه ظرفیت‌های کشور برای حضور حداکثری مردم استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها