امام جمعه آبادان:

مردم با دقت و تحقیق بیشتری رییس جمهور آینده را انتخاب کنند

حجت‌الاسلام غبیشاوی گفت: فردی انتخاب شود که برای حل مشکلات مردم دوندگی کند همانند شهید آیت‌الله رئیسی که تمام وقت خود را صرف خدمت به مردم کرد.
کد خبر: ۶۷۱۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵ - 07June 2024

مردم با دقت و تحقیق بیشتری رییس جمهور آینده را انتخاب کنندبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالحسین غبیشاوی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آبادان در مصلای این شهر اظهار داشت: رفته رفته به زمان انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می‌شویم و لازم است مردم با دقت و تحقیق بیشتر رییس جمهوری را انتخاب کنند که به درد این نظام بخورد.

وی افزود: فردی باید به عنوان رییس جمهور انتخاب شود که مدیریت انقلابی داشته و براساس فرامین رهبری به مردم و توانایی داخلی متکی باشد.

خطیب جمعه آبادان حضور در کف میدان را از ویژگی‌های مهم رییس جمهور این نظام عنوان و بیان کرد: فردی انتخاب شود که برای حل مشکلات مردم دوندگی کند همانند شهید آیت‌الله رئیسی که تمام وقت خود را صرف خدمت به مردم کرد.

وی فرار از دنیا طلبی، دنیا پرستی و شهرت پرستی را دیگر ویژگی رییس جمهور آینده دانست و یادآور شد: مظلومیت در عین قدرت باید دیگر ویژگی رییس جمهور باشد؛ آیت‌الله رئیسی مظلوم بود و وقت خود را برای پاسخ به تخریب‌ها صرف نمی‌کرد.

حجت‌الاسلام غبیشاوی فرار از خویشاوند سالاری را دیگر ویژگی رییس جمهور آینده خواند و گفت: کسی که به درد این ملت می‌خورد و شباهت زیادی به شهید جمهور داشته باشد، انتخاب شود.

خطیب جمعه آبادان در ادامه به فرا رسیدن اول ذیحجه سالروز ازدواج حضرت علی(ع) با حضرت فاطمه (س) اشاره و بیان کرد: ساده بودن این ازدواج باید الگویی برای ازدواج در جامعه ما باشد.

وی با تاکید بر ضرورت توجه ویژه خانواده‌ها به ازدواج به هنگام جوانان افزود: افزایش روز افزون سن ازدواج در میان دختران و پسران موجب بروز انواع مفاسد اخلاقی در جامعه می‌شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار