امام جمعه مهدیشهر:

شهید رئیسی برای مردم کرامت قائل بود

حجت الاسلام «بارانی» گفت: شهید رئیسی به مردم و جوانان برای اظهارنظر میدان می‌داد و این انتظار ما از رئیس جمهوری بعدی کشورمان است.
کد خبر: ۶۷۱۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵ - 07June 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت الاسلام «محمد بارانی» امام جمعه مهدیشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهدیشهر در مصلای این شهر ضمن اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: امروز وظیفه داریم که بهترین فرد را برای ریاست جمهوری برگزینیم.

وی با اشاره به ثبت نام نامزدهای انتخاباتی افزود: شورای نگهبان در حال بررسی این نامزدها است و آنچه شورای نگهبان تائید کند، ملاک عمل خواهد بود.

امام جمعه مهدیشهر مناظرات را فرصت خوبی برای معرفی برنامه‌های نامزدها دانست و گفت: نامزدها باید بدانند بهترین الگو برای آنان رئیس جمهور اخلاق مدار است زیرا سبک مدیریت آیت الله رئیسی با صمیمیت همراه بود.

بارانی با بیان اینکه شهید رئیسی برای مردم کرامت قائل بود، بیان کرد: شهید رئیسی به مردم و جوانان برای اظهارنظر میدان می‌داد و این انتظار ما از رئیس جمهوری بعدی کشورمان است.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی برای مردم وقت می‌گذاشت و به جوانان اعتماد داشت، گفت: شهید رئیسی حتی به کسانی که حرمت او را نگه نمی‌داشتند، تندی نمی‌کرد و در برابر دشمنان مرز بندی داشت.

امام جمعه مهدیشهر ضمن اشاره به خصوصیات شهید رئیسی در روابط بین الملل تاکید کرد: یکی از ویژگی‌های شهید رئیسی این بود که به لبخند دشمنان اعتماد نمی‌کرد و لذا باید چنین رئیس جمهوری را داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار