معاون سابق اجرایی سازمان بسیج مستضعفین:

راه و مسیر شهید رئیسی در راه نظام و انقلاب بود

سردار «استاد حسینی» گفت: راه و مسیر شهید رئیسی در راه نظام و انقلاب بود و ایشان خود را وقف مردم به ویژه محرومان جامعه کرد و هرگز خستگی را احساس نمی‌کرد.
کد خبر: ۶۷۱۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴ - 07June 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان،سردار «علی استاد حسینی» معاون سابق اجرایی سازمان بسیج مستضعفین پیش از ظهر آدینه در آئین بزرگداشت شهدای خدمت به میزبانی مسجد جامع روستای خورزان دامغان ضمن گرامی داشت یاد شهید رئیسی و یارانش اظهار داشت: مشارکت در انتخابات ادامه راه شهدای خدمت است

وی افزود: راه و مسیر شهید رئیسی در راه نظام و انقلاب بود و ایشان خود را وقف مردم به ویژه محرومان جامعه کرد و هرگز خستگی را احساس نمی‌کرد.

فرمانده سابق سپاه استان سمنان با بیان اینکه شهادت یک امر اتفاقی نیست افزود: خداوند برای هر شهید مأموریتی قرار داد و شهادت شهدای خدمت یک مأموریت از جانب حق تعالی بود که آنان در راه خدمت صادقانه به مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

استاد حسینی همچنین گفت: خون شهدا نظام و انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرد و ما باید تلاش از راه و خون شهدا به خوبی حراست و پاسداری کنیم.

وی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات باید پرشور باشد، گفت: رئیس جمهوری را باید در روز ۸ تیر انتخاب کنیم که راه شهدای خدمت به ویژه شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی را ادامه دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها