فرماندهي مرزباني استان گلستان:

بارزترین بعد شخصیتی حضرت امام (ره) روحیه انقلابی و استکبارستیزی بود

حاتمی گفت: از بارزترین ابعاد شخصیتی آن بزرگوار که می تواند راهگشای ما در مسائل روز بوده و توان ما را برای ادامه مسیر آن پیر فرزانه مضاعف سازد، روحیه انقلابی و استکبارستیزی حضرت امام (ره) بود. 
کد خبر: ۶۷۱۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱ - 07June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، سرهنگ ستاد «احمدرضا حاتمی» فرمانده مرزبانی استان گلستان به اتفاق هیئت همراه با حضور در حوزه استحفاظی هنگ مرزی اترک ضمن بازدید تخصصی از پاسگاه های چات، کرند مرزی، پل غربی و برجک کرند توان رزمی دفاعی مرزبانان  گلستانی را مورد ارزیابی قرار داد.
فرماندهي مرزباني استان گلستان در جمع کارکنان مرزی استان ضمن تسلیت سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و بزرگداشت قیام خونین 15 خرداد، شخصیت حضرت امام (ره) را دارای ابعاد مختلفی دانست و اظهار داشت: از بارزترین ابعاد شخصیتی آن بزرگوار که می تواند راهگشای ما در مسائل روز بوده و توان ما را برای ادامه مسیر آن پیر فرزانه مضاعف سازد، روحیه انقلابی و استکبارستیزی حضرت امام (ره) بود. 

بارزترین بعد شخصیتی حضرت امام (ره) روحیه انقلابی و استکبارستیزی بود

وی افزود: حضرت امام (ره) از ابتدای نهضت تا هنگام رحلتش، با همه فراز و نشیب ها و تفاوتهایی که در شرایط زمانی و مکانی برای آن حضرت پیش آمد، تغییر و تزلزلی در روحیه انقلابی و مواضع ظلم ستیزانه اش ایجاد نشد.
حاتمی ادامه داد: این روزها هم خلف صالح ایشان، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، روی این موضوع تاکید ویژه دارند و علت آن اینست که هیچ گاه، خصومت دشمنان نسبت به ما، کم نشده است و آنها به این نتیجه رسیده اند که اساس همه ی پیشرفت های ملت، انقلاب و نظام ما، مبتنی بر عواملی است که یکی از مهمترین آن عوامل روحیه انقلابی مردم ماست. 
سرهنگ حاتمی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تقدیر از مجاهدت های کارکنان رعايت نظم و انضباط در يگان هاي مرزي را امري ضروري دانست و افزود: کارکنان اعم از وظيفه و پايور بايد موارد انضباطي را رعايت و از وضعيت ظاهري مرتبی برخوردار باشند.

بارزترین بعد شخصیتی حضرت امام (ره) روحیه انقلابی و استکبارستیزی بود
فرمانده مرزبانی استان گلستان افزود: با رعايت انضباط ظاهري و معنوي، احساس مسئوليت در ماموريت هاي محوله و همچنين برخورد اسلامي و در خور شان مرزبان جمهوري اسلامي ايران، الگويي مناسب براي آحاد مردم باشيد.
فرمانده مرزبانی استان گلستان در پایان بر ارتقاء آمادگي رزمي و عملياتي كاركنان براي مقابله با انواع تهديدات احتمالي، مهارت‌هاي عملياتي و اجراي سناريوها تاکید کرد.

انتهای پیام / 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار