خوزستانی‌ها، سالروز ازدواج آسمانی امام علی (ع) و بانو فاطمه الزهرا (س) را گرامی داشتند

با فرا رسیدن یکم ذی‌الحجه سالروز پیوند آسمانی حضرت امام علی (ع) و حضرت صدیقه کبری (س) مردم خوزستان با برپایی مجالس شادی و مولودخوانی این روز بزرگ را جشن گرفتند.
کد خبر: ۶۷۱۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۱ - 08June 2024
خوزستانی‌ها، سالروز ازدواج آسمانی امام علی (ع) و بانو فاطمه الزهرا (س) را گرامی داشتندبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، «مهدی اخوان صباغ» مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار داشت: با فرا رسیدن یکم ذی‌الحجه سالروز پیوند آسمانی حضرت امام علی (ع) و حضرت صدیقه کبری (س) مردم خوزستان با برپایی مجالس شادی و مولودخوانی این روز بزرگ را جشن گرفتند.

وی افزود: سخنرانان در این مراسم‌ها ضمن اشاره به مراسم ازدواج و زندگانی مشترک حضرت امیرمؤمنان امام علی (ع) و حضرت فاطمه الزهرا (س) بر ضرورت ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه تاکید کردند و مداحان نیز به خوانش و مدیحه سرایی در وصف اهل بیت (ع) پرداختند.

اخوان صباغ گفت: در سالروز این پیوند آسمانی، مراسم‌های ازدواج زوج‌های جوان در شهر‌های مختلف استان به سادگی و بدون ریخت و پاش‌های معمول برگزار شد تا الگویی باشد برای کسانی که به بهانه‌های مختلف، از ازدواج فرزندان شان ممانعت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار