نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

همه ما وظیفه داریم مبانی غدیر را هنرمندانه مطرح کنیم

حجت‎الاسلام «غفوری» گفت: همه ما وظیفه داریم مبانی غدیر را گسترده و هنرمندانه مطرح کنیم و ما با برادران و خواهران اهل‌سنت بر محورهای وحدت هستیم و این منافاتی با بیان حق ولایت امیرالمؤمنین (ع) ندارد.
کد خبر: ۶۷۱۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۶ - 08June 2024

همه ما وظیفه داریم مبانی غدیر را گسترده و هنرمندانه مطرح کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «حبیب‌الله غفوری» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در دیدار با اعضای ستاد بنیاد غدیر با بیان اینکه برای هیچ دستگاهی در عالم به‌اندازه دستگاه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) توسط مردم هزینه نمی‌شود، اظهار داشت: مردم زندگی خود را با حضرت سیدالشهدا (ع) شریک می‌دانند و آنچه که در اربعین اتفاق می‌افتد، صرفاً گوشه‌ای از آن است؛ دستگاه حضرت علی (ع) هم اینچنین است و در تمام این سال‌ها اقدامات مربوط به عید سعید غدیر روزبه‌روز گسترش یافته و به لطف خدا عالم‌گیر شده است؛ توسل و حرکت در این مسیر برکات فراوانی به دنبال خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه لازم است برنامه‌های متناسب با عید سعید غدیر هنرمندانه و با جذابیت بالا اجرا شوند، افزود: تأثیر برنامه‌های هنرمندانه در ذهن فرزندان جامعه که نسل بعدی ما هستند بسیار چشمگیر است؛ باید از نسل جوان در برپایی برنامه‌های مرتبط با عید بزرگ غدیر استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در منابع اهل‌سنت نیز فراوان به روایت غدیر تأکید شده است، تصریح کرد: به‌لطف خدا برخلاف تبلیغات دشمن، تعصبات کاهش یافته و تشرف به تشیع فزونی گرفته است.

وی با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم مبانی غدیر را گسترده و هنرمندانه مطرح کنیم، عنوان کرد: ما با برادران و خواهران اهل‌سنت بر محورهای وحدت هستیم و این منافاتی با بیان حق ولایت امیرالمؤمنین (ع) ندارد؛ چراکه باید حق خدا و پیامبر اکرم (ص) و حق نسل موجود و نسل‌های آینده را ادا کنیم.

حجت الاسلام غفوری با اشاره به اینکه به فضل خدا برنامه‌های بنیاد غدیر با کمیت و کیفیتی بیش‌ازپیش ادامه خواهد داشت، گفت: لازم است به بحث‌های علمی و تبیینی واقعه عظیم غدیر هم به‌طور جدی و دقیق توجه شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تأکید بر اینکه لازم است برنامه‌های متناسب با عید سعید غدیر هنرمندانه و با جذابیت بالا اجرا شوند، گفت: تأثیر برنامه‌های هنرمندانه در ذهن فرزندان جامعه که نسل بعدی ما هستند بسیار چشمگیر است؛ باید از نسل جوان در برپایی برنامه‌های مرتبط با عید بزرگ غدیر استفاده کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها