امام جمعه کمالشهر:

نامزد‌های انتخابات پیش‌رو، اخلاق و مصالح کشور را مدنظر قرار دهند

حجت‌الاسلام نورپور گفت: نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری، اخلاق و مصالح کشور را مدنظر قرار دهند.
کد خبر: ۶۷۱۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۸ - 08June 2024

نامزد‌های انتخابات پیش رو، اخلاق و مصالح کشور را مدنظر قرار دهندبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، متن خطبه حجت السلام والمسلمین نورپور امام جمعه کمالشهر، مبنی بر انتخابات، روز ازدواج و غدیرخم، به شرح زیر است:

شهادت رئیس جمهور عزیز، مصیبتی بسیار سنگین و تلخ بود؛ چرا که شهید آیت الله رئیسی، مرد کار، عمل، مرد اخلاص، تواضع، مرد خدمت، صداقت و صفا بود که برای خدمت شب و روز نمی‌شناخت و خود را وقف مردم و نظام اسلامی کرده بود.

آیت الله رئیسی سطح توقع و انتظارات از رئیس جمهورها را بالا برد و بعد از این هر کس در این کشور رئیس جمهور شود، مردم انتظار دارند باید مثل شهید رئیسی عمل و سبک مدیریتی او را دنبال کند.

ما در آینده نزدیک انتخابات بسیار مهم ریاست جمهوری را داریم که ان‌شاءالله به مدد الهی با شکوه و با عظمت برگزار و یک رئیس جمهور شایسته برای ملت تعیین گردد.

درباره ملاک‌هایی که در انتخاب رئیس جمهور مدنظر قرار خواهیم داد، همان بیانات مقام معظم رهبری کافی است که بیان کردند: مردم عزیز برای اینکه بتواند حفره‌ها و رخنه‌های اقتصادی و فرهنگی را پر کند  به رئیس جمهوری فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب احتیاج دارد.

نامزدهای عزیز باید اخلاق، انصاف و مصالح کشور را در تبلیغات مد نظر قرار دهند و از هرگونه سیاه‌نمایی، توهین ،افترا و دادن وعده‌های غیر قابل تحقق اجتناب کنند که این مطالبه جدی مقام معظم رهبری است که در جمع زائران مرقد نورانی امام راحل بیان کردند: باید در رقابت‌های نامزدها اخلاق حاکم باشد؛ بدگویی کردن، تهمت زدن، لجن پراکنی کردن، کمکی به پیشرفت کارها نمی‌کند و به آبروی ملی هم لطمه می‌زند.

خطر وهابیت و آل سعود به اسلام و مسلمین بر هیچکس پوشیده نیست، حکومتی که عنوان خادم الحرمین را با خود یدک می‌کند، حکومتی که هر ساله برای فریب مسلمانان‌ میلیون‌ها جلد قرآن چاپ کرده و بین حجاج توزیع می‌کند ولی به قرآن و اسلام ناب محمدی هیچ اعتقادی ندارد و همان قرآن ها را در بحرین آتش زد.

این حکومت مستبد کاملاً دربست در خدمت دشمنان اسلام و کفار حربی است و با آن‌ها رقص شمشیر رفته و شمشیر جور و ظلم‌ به روی مظلومان و آزادی‌خواهان می کشد.

ذی الحجه ماه ولایت، امامت، امیر مومنان علی (علیه السلام) و اهل بیت (ع )، غدیر خم و مباهله است که باید از فرصت این ماه عزیز در تبیین اهمیت و برکات ولایت به خوبی استفاده کرد.

ازدواج و تشکیل خانواده در اسلام امری مقدس است، آن هم ازدواج آسان ، ساده و به موقع، با ازدواج نصف ایمان شخص تامین گشته و شخص به آرامش و سکینه دست پیدا می‌کند.

ازدواج و تشکیل خانواده مهم‌ترین سازمان و بنا در اسلام است.

متاسفانه امروز تکاثر ،تفاخر ،تجملات و چشم هم چشمی‌ها مانع ازدواج آسان و به موقع گشته و سن ازدواج‌ها را بالا برده، از این رو همه باید در امر نهادینه کردن ازدواج به موقع و آسان به مسئولیت خویش عمل کنیم ، خانواده‌ها مسئولین ،بانک‌ها ، رسانه‌ها و ...؛ با ازدواج به موقع می‌توان به جوانی جمعیت کمک کرد که از نیازها وضروریات امروز جامعه ما است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار