مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی:

مدیریت فکر، فرهنگ و رفتار عمومی جامعه رسالت اصلی صدا و سیما است

واعظی گفت: مدیریت فکر، فرهنگ و رفتار عمومی جامعه رسالت اصلی صدا و سیما در سند تحول دوره جدید است.
کد خبر: ۶۷۱۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵ - 08June 2024

مدیریت فکر، فرهنگ و رفتار عمومی جامعه رسالت اصلی صدا و سیما استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «رضا واعظی» مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی امروز (شنبه) در همایش تبیینی اطلاع‌رسانی از خدمات دولت سیزدهم، اظهار داشت: بیان خدمات و تلاش‌های دولت سیزدهم بصورت واقعی در درگاه‌های اطلاع‌رسانی ادارات و سازمان‌ها ضروری و از اولویت‌های رسانه است.

این مسئول ادامه داد: مدیریت فکر، فرهنگ و رفتار عمومی جامعه رسالت اصلی صدا و سیما در سند تحول دوره جدید است که بر هویت محوری و عدالت گستری تأکید شده است.

وی با اشاره به مطلوبیت میزان فراوانی مخاطب رسانه صدا و سیما در خراسان شمالی، افزود: مخاطبان این رسانه در مرکز استان بیش از ۶۰ درصد و در سایر شهرستان‌ها و روستاها، بالای ۸۰ درصد است. معرفی ظرفیت‌های استان، مستلزم همکاری رسانه‌ها و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و تبیین دستاورد‌های دولت است لذا در همین راستا مجموعه صدا و سیمای استان آمادگی خود را برای تشریح و تبیین همه طرح‌های بالای ۶۰ درصد که در سطح استان فعال شده است را با پیوست رسانه‌ای و پخش به صورت زنده از شبکه اترک و سراسری اعلام می‌کند تا فعالیت‌ها و نتایج به صورت ملموس برای مردم باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار