رئیس ستاد انتخابات استان گلستان:

باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم

مهاجر گفت: باید در انتخابات پیش‌رو نسبت به مشارکت افزایی و جهاد تبیین در عین رعایت بی‌طرفی اقدام کنیم.
کد خبر: ۶۷۱۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۹ - 08June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، «سیدعلی مهاجر» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان امروز در فرمانداری گمیشان با تاکید بر ضرورت رعایت کامل قوانین و آیین نامه‌ها به‌خصوص اصل «بی‌طرفی» در برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی، اظهار داشت: انجام قانون را فراتر از وظیفه، تکلیف شرعی و با این نگاه، اصل بی‌طرفی و امانت داری را اولویت و اقدامات له یا علیه را خیانت می‌دانیم.

مهاجر گفت: مانند رئیس‌جمهور شهید، کار را برای رضای خدا انجام می‌دهیم و فرمایشات مقام معظم رهبری را فصل‌الخطاب و خود را سرباز ولی فقیه می‌دانیم.

وی ادامه داد: انتخابات، مهم، سرنوشت ساز و آبروی نظام است و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ "انتخابات صحنه عزت و حماسه است" از این رو وظیفه ما بسیار مهم و حساس است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: در زمان انتخابات باید مراقبت کنید که از این جدال‌ها دور باشید و متاثر نشوید.

رعایت بی‌طرفی در اجرای انتخابات الزام قانونی است

مهاجر افزود: مبنا برای تعیین شعب اخذ رای همان شعب قبلی است، اما لازم است محاسن و معایب شعب اخذ رأی در انتخابات گذشته مرور شود.

وی تاکید کرد: در انتخاب اعضای شعب معیار توانایی و انگیزه بالای افراد باشد، از سرمایه تجربی انتخابات گذشته بهترین استفاده را داشته باشید.

رئیس ستاد انتخابات گلستان اضافه کرد: تلاش کنید شعب، بهترین شکل برای اخذ رای از مردم را داشته باشد، شعبه به شعبه بررسی و نواقص را احصا و برای رفع آن اقدام کنید.

مهاجر ادامه داد: با توجه به فصل گرما نسبت به سیستم سرمایشی در شعب تدبیر لازم را داشته باشید، همه امکانات دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری بهتر انتخابات در اختیار شما قرار دارد، از آن استفاده کنید.

وی با بیان اینکه برای مجریان انتخابات، پیروز انتخابات اهمیت ندارد، افزود: وظیفه ما به‌عنوان مجری، فراهم کردن بهترین شرایط برای انتخاب توسط مردم است. به موفقیت و کسب رتبه‌های برتر کشوری در انتخابات گذشته غره نمی‌شویم و ماموریت پیش رو را با حساسیت و جدیت بیشتر پی‌گیری خواهیم کرد. باید در انتخابات پیش‌رو نسبت به مشارکت افزایی و جهاد تبیین در عین رعایت بی‌طرفی اقدام کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار