همایش بین المللی نامه رهبری به جوانان غربی، آذر 95 برگزار می‌شود

دبیر اجرایی اولین همایش سخنی با قلب های زنده گفت: هفتاد مقاله برای این همایش ارسال شده و از تمامی علاقمندان برای ارائه مقاله به همایش بین المللی دعوت به عمل می آید.
کد خبر: ۶۷۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲ - 22January 2016

همایش بین المللی نامه رهبری به جوانان غربی، آذر 95 برگزار می‌شود

به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، دبیر همایش "سخنی با قلبهای زنده" با بیان اینکه رهبری در نامه ی خود به جوانان غربی به ما حوزویان نیز تذکراتی دادهاند، گفت: ایشان در این نامهها بیان داشتند که ما حوزویان رسالت عظیمی در مسیر دینداریم.

حجتالاسلام «مفتح» اظهار داشت: آنچه برای ما حوزویان مفید است، قدم برداشتن در مسیر دین و ادامه دادن همین مسیر است.

وی افزود: اگر مخاطب خود را در امر تبلیغ بهخوبی نشناسیم، سخن و پیام دین را در جایی غیر از جایگاه اصلی خود ارائه میکنیم.

دبیر اجرایی این همایش خاطرنشان کرد: از زمانی که ایده برگزاری همایش در هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین مطرح شد، زمانی کمی برای تنظیم محورها و فراخوان مقالات بود و پس از ارسال نامه دوم رهبری تصمیم بر این شد که این همایش بهعنوان پیش همایشی برای همایش اصلی و بینالمللی باشد.

مفتح در ارتباط با همایش بینالمللی نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی بیان داشت: همایش بینالمللی با حضور مراکز بزرگی همچون جامعه المصطفی در آذرماه 1395 برگزار میشود و از تمامی حوزویان و صاحبنظران برای ارائه مقاله به این همایش دعوت به عمل میآید.

وی در ادامه گفت: باوجود فرصت کم برای نگارش مقاله برای اولین همایش، بیش از 70 مقاله از حوزویان به ما ارسالشده و ازاینبین دو مقاله از دو استاد حوزه و یک مقاله از یکی از طلاب برگزیده شدند و دو مقاله از دو استاد شایسته تقدیر دانسته شدند.

نظر شما
پربیننده ها